Opnieuw voorstellen en NA! Mijn eerste Zwitserse horloge

Hier is die dan, meer dan na een jaar nadat ik dit forum gejoined ben. Maar voordat ik jullie dit pracht horloge laat zien ga ik me even eerst opnieuw voorstellen, want ben een paar maanden inactief geweest.

Sommige kunnen me misschien nog wel herinneren, dat ik een goedkope vintage omega aan het zoeken was. Maar deze heb ik helaas nooit gevonden. Toen heb ik een goedkope gemodde Invicta gekocht met Seiko uurwerk. Daarna was de hobby een beetje dood gebloed.

Maar een paar weken geleden kwam de hobby weer helemaal tot leven, wanneer ik in Amsterdam liep en een Omega bij de Swatch store zag liggen?! Ik ben toen naar binnen gelopen en tot mijn grote verbazing koste die maar 250 euro! De verkoper zag hoe blij ik werd en vroeg welke ik zou willen hebben. Ik vertelde dat ik Pluto wilde, de verkoper liep naar achter en kwam terug met goed nieuws! Die had ze liggen voor mij, en ze vertelde me dat ze hem mij gunde omdat ik zo graag een Omega wilde hebben.

Toen was de hobby weer helemaal levend en heb ik hier ook op een paar posten gereageerd weer en wat ik draag ect. ik was ook weer naar andere horloges aan het kijken en ook al een via het forum gekocht! Een Mickey Seiko Dial van @grootmokum voor als ik naar Disney ga eind dit jaar. Ben er zo blij mee, deze draag ik ook als ik niet in Disney ben hoor. :sunglasses:

En vandaag liep ik in Roermond, en zag wel een heel mooi Zwitsers horloge liggen. Eentje waarvan ik vroeger droomde om er eentje van te kopen. En ik heb hem gewoon gekocht. En hier is die dan! Een Longines! Mooi hè? En hij is maar 480 euro. Ik ben er zo zo blij mee. Vinden jullie hem ook mooi?


Groetje,
Bas

PS: Ik ben en blijf super dyslectisch, dus schiet me daar alsjeblieft niet op af.

87 likes

Van harte welkom hier en inmiddels een mooie collectie opgebouwd zie ik! :blush: :+1:

1 like

Welkom terug Bas. Leuk om te lezen dat je het enthousiasme voor horloges weer terug hebt. Mooie collectie zo, lekker bezig :+1:t2:

1 like

Mooi horloge van een mooi merkđź‘Ś

1 like

het enige wat me stoort is die paarse voet op de foto, dat haalt je aandacht van je horloge af. yuk

mooie horloges wel. :innocent:

2 likes

De moonswatch is technisch gezien je eerste zwitserse horloge toch? :grin:

Is die Longines geen enorm koopje voor €480 euro?
Mooi ding, zon very high precision watch :+1:

3 likes

Vind je dat geen mooie sok, kan hem er voor je afknippen hoor. :joy:

Welkom!

1 like

neh, al die foto’s met prachtige horloges, en dan niet de moeite nemen om die voet of ander storend object even netjes buiten beeld te houden. Als je er op gaat letten begint het op te vallen.

veel plezier met je klokkies

3 likes

Klopt, maar ik weet dat er op dit forum gemixte gevoelens zijn over de moonswatch / Swatch. Daarom dacht ik dit is er in iedergeval echt eentje :smile: .

En ja was wel echt een koopje. Was in de actie voor summer Black Friday. Ben er heel erg blij mee.

1 like

Ik zal er aan gaan werken. Nog een beginnend lid hè :joy:

2 likes

Welkom terug! Ik verzamel ook nog niet zo lang en wilde enkel handopwinders en automaten. Afgelopen week moest mijn echtgenote in Rotterdam zijn dus gezellig samen op pad. Ze wist helemaal niet wat een Moonswatch was. Ik zeg: “Wel leuk zo’n ding”, zegt ze: “Dan koop je er toch gewoon een!” :joy:

Ze wist nog niet welke koop tactiek er voor nodig is. Eind van het verhaal: Ik draag nu de Moon en zij de Venus en we vinden ze heel erg leuk!

Fijn dat de Moonswatch jouw enthousiasme ook weer nieuw leven ingeblazen heeft!

3 likes

Dat valt wel mee hoor :grin: dus geniet van beide zwitserse horloges :smiley:

2 likes

Is gewoon Zwitsers hoor.
Maar leuke Longines! Goed, nu je het virus goed te pakken lijkt te hebben :wink:; wat is je volgende horlogegoal?

2 likes

Ik ga nu sparen voor een Oris denk ik, maar dat duurt misschien nog wel een jaar voordat ik die heb

3 likes

Mooie Longines! Een van mijn favorieten, zit er net zelf ook naar te kijken :wink:
Welke maat is het?

Oh ja, en welkom natuurlijk!!!

1 like

We hebben een beetje dezelfde ervaring ermee. Sympathie vanuit de verkoper. En nu hebben we beide een mooie Moonswatch :sunglasses:

1 like

Daarvoor ben je hier precies op het juiste forum :relieved: gekheid, gewoon wegblijven bij de rolex only topics en dan komt alles goed :laughing:.

Welkom!

3 likes

Ik heb de 41mm genomen, ik heb een smalle pols. Maar vond die toch wat mooier dan de 39

Een Rolex kan ik toch nog een tijde niet betalen, dus dat scheelt :sweat_smile:

1 like