Opnieuw voorstellen en NA! Mijn eerste Zwitserse horloge

Gefeliciteerd met je aankopen, veel plezier ervan :+1:

Maar goed ook! De 39mm is de “normale” Conquest t.o.v de “Conquest VHP (Very High Precision)” die je nu hebt. De VHP is niet alleen mooier, maar qua uurwerk ook een stuk interessanter! :point_down:

(Als ik ik trouwens kijk naar de datumplaatsing lijkt dit ook verdacht veel op een 43mm :thinking: )

2 likes

Dit vind ik nou leuk, het enthousiasme spat er vanaf.
Leuke horloges trouwens

Je kunt ook proberen om daar niet op te letten.

Das wel duidelijk.
In meerdere draadjes.

1 like

Dank! Ik ga in ieder geval me best doen betere foto’s te maken. Om eerlijk te zijn had ik niet eens de voet gezien tot die werd opgemerkt :joy:

Kan dan wel de 43 zijn ja. Ze hadden er twee bij de hour of passion en ik heb de grotere genomen. Waren beide VHP, maar de verkoper vertelde me dat de 1, 39 was en de andere 41. Maar denk dat dit dan het 43 model is

1 like

Ah, zal dat het zijn. Hoe dan ook een pracht aanwinst! :muscle:

1 like

Welkom terug Bas! En een mooie collectie bij elkaar zo! Dat doe je goed.:ok_hand:

En die Oris die komt er vast!

En laat je niet gek maken over die sok. Kan de beste overkomen. Ik heb door de jaren heen nergens zoveel blote voeten op de foto gezien als op het HF! En ik hou helemaal niet van blote mannen voeten.:rofl: In dat licht valt die sok van jou best mee… nou ja, behalve de kleur dan misschien.:upside_down_face::wink:

Veel plezier gewenst en nog heel veel mooie horloges!:slightly_smiling_face:

1 like

Welkom terug. Leuk trio hoor.

Gratis meegekregen? Zo niet: Ik vind het wel grappig dat een een winkelbediende net gaat doen alsof ze je een plezier doet door omzet te halen. Ik krijg dan al snel een “flikker toch op” momentje, maar inzake de moonswatch heb je weinig keuze qua verkoopkanaal.

Gefeliciteerd met je aankopen, draag ze in goede gezondheid!

1 like

Haha. Ja vooral als een swatch store al gaat doen alsof ze Rolex zijn.

Ik kreeg dat gevoel vorig jaar toen ik opzoek was naar een prx. Toevallig ook in Roermond in het outlet. Daar stond ook zo’n naar mannetje te doen alsof het een daytona was.

3 likes

eh het zijn polshorloges, geen voethorloges

1 like

Welkom, leuke moonswatch en prachtige Longines. vooral leuk dat je er zo van geniet. Het spat van je verhaal af!!

1 like

Al eerder geplaatst, maar, speciaal voor jounog een keer.

2 likes

Alsnog weer welkom Bas en veel plezier gewenst, ook met jouw nieuwe Longines!

1 like

Ik heb ook dislexie mogen er mensen zijn die er op haaten lekker laten gaan leuke mix van horloge.s heb je je trouwens veel plezier en ja flipper it for ward

1 like

Beste Bas,

Wat een leuke diversiteit al! Bedankt voor je enthousiasme en veel plezier!

1 like

Het is een standaard quartz, de moonswatch, dus 15 seconden per maand is het ergste wat hij af mag wijken. Die afwijking gaat reuze mee vallen. Maar die VHP is inderdaad een mooi uurwerk. HAQ is tof.

Groeten van de mijne. :wink:

1 like

Welkom en geniet van het HF en natuurlijk jouw mooie NA’s

1 like

Leuke foto :joy: , drijft die in het water? Ik durf toch niet met mijn horloges het water in. Maar mooie horloge vakantie foto!

1 like

Beste Bas.
Ik ben er ook helemaal niet voor om met een horloge om te gaan zwemmen of zo
Ook niet al zijn ze 10 bar wr.
Behalve natuurlijk een G shock,
Die zijn niet alleen 20 bar wr. Doe zijn ook nog eens gemaakt voor water en ASL.
= Alle Soorten Lompigheid.
Als je ooit iets meer wilt doen dan op de bank zitten, mag die niet in je verzameling ontbreken.

1 like

Geniet van je mooie horloges!

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like