Opnieuw voorstellen ;)

Nadat ik mijn oude account niet meer kon benaderen maar even een nieuw account aangemaakt.
Oude account was Lennart , vanaf vandaag dus Lennart2 :joy:
Horloge gek, van hobby beroep gemaakt in horloges werkzaam zeg maar sinds een jaar of 12 geleden, bezig met verschillende merken, zal ze niet noemen anders wordt ik geflagd😉
Collectie
Veel duikers, Triton, Squale, Citizen, Seiko, RXW onder andere.
Fliegers Subdelta, Seiko, Citizen, Hacher, Eberhardt enz.
Meestal vrij nieuw maar een vintage kan ik ook bekoren en zitten er ook een paar in de collectie.

Heb meegewerkt aan de totstandkoming van o.a de HFLE 10 jaar limited edition, Uitreiking bij Henrik in de Winkel toen destijds, zijn vast een paar die me nog kennen.

Hobbies, buiten horloges, motorrijden, Varen en restaureren van mijn Oldtimer Speedboten, Muziek maken (Gitaar, Bas, Drums)
Hoop hier weer veel oude en nieuwe bekenden te spreken, mooie horloges te zien en mijn hobby met gelijkgezinden uit te oefenen.
Groet!
Lennart

25 likes

Welkom terug.

1 like

Wederom welkom dan maar weer hier bij HF !

1 like

Welkom terug

1 like

welkom
TERUG

1 like

Welkom :+1:

1 like

Haha, toen ook al dus. Niets veranderd hier.

Welkom terug.

1 like

Welkom terug😂

1 like

Welkom terug :+1:

1 like

Welkom terug.

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom terug Lennart. Jaren geleden heb je nog weleens een Squale (Oeps, nu zeg ik het toch.) voor me opgeduikeld die niet meer als leverbaar op de site stond. Verwacht dus dat de service bij Subdelta (Oeps, nu zeg ik het toch.) ook prima in orde zal zijn.

Welkom terug en veel plezier hier.

1 like

Oldtimer Speedboten :+1::+1:

…en natuurlijk horloges!

Wederom welkom

1 like

Welkom terug :+1:

1 like

Welkom terug Lennart!

1 like

Dankjewel Jack :joy::joy:

Dankjewel en veel plezier met je Periscope! Leuk om te lezen👌🏻

Dankjewel , heb 2 zogenaamde Fiberglassics, jaren 60 Eerste generatie Fiberglass.

1 like

Welkom terug, en benieuwd wat je nog in petto hebt voor Subdelta in de toekomst :+1:

1 like