Opnieuw voorstellen

Goedemorgen, hier een (her-)nieuw(d) lid dat zich even voor wil stellen. Ik ben een hele tijd geleden, toen het horlogevirus stevig vat op mij had, redelijk actief lid geweest van het forum, maar met de jaren kwan de berusting en was ik overtuigd dat mijn summiere collectie compleet was. De paar horloges die ik heb hebben voor mij allemaal een verhaal erachter, en zal ik dus ook niet wegdoen (op 1 na). Mijn meest gedragen horloges zijn een Oris Carlos Coste IV en de Seiko turtle PADI, en daarnaast ligt in mijn lade nog mijn eerste echte mechanische horloge, de Longines Master Collection maanfase

Ook ligt er een Poljot Kirova met een klein defect in de lade, die mag evt het veld ruimen…

Maar de reden dat ik me hier weer laat zien is dat ik spijt heb van een verkoop, en graag dat horloge wil weer bemachtigen: de Omega Seamaster 300! Dit horloge was lange tijd mijn dagelijks horloge, maar ging helaas kapot. Voor mij waren de herstelkosten destijds te hoog maar gelukkig heb ik het aan een handige horlogeliefhebber kunnen verkopen die het weer in orde gemaakt heeft. Ik zal een topic in het Horlogemarkt deel openen om mijn zoektocht kracht bij te zetten, ik hoop hier een mooi en betrouwbaar exemplaar te vinden.

Bedankt alvast!

20 likes

Welkom en veel plezier op het HF! Leuke collectie!

welkom!

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Welkom terug en veel plezier hier.

Welkom!:+1:

welkom
terug

Zo fan vd longines mc moonphase… daar is het allemaal mee begonnen hier

Welkom terug !

Welkom en veel plezier hier gewenst, mooie horloges, vooral die Oris.

Dank allen voor het hartelijk welkom!

Welkom!

Welkom.

Welkom!

Welkom terug!

Warm welkom terug Basko.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.
En natuurlijk succes op je zoektocht.

Wederom welkom…:+1:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en succes met de zoektocht naar een mooie Seamaster.

Die Longines is wel een heel toffe klok.

1 like