Tja… voor het laatst ben ik hier actief geweest in 2017 zie ik… dan is het eigenlijk wel zo netjes om mijzelf maar weer eens opnieuw voor te stellen dacht ik zo… ik ben Alex!
In 2017 ben ik hier terecht gekomen na een enthousiaste “impuls aankoop” van 2 Meistersingers.
Terugkijkend waren dat mooie tijden waarbij ik dat soort dingen dan deed.
Een tijd nog zonder kinderen etc. ![]()
![]()
Afijn: een jaar later werd onze 1e zoon geboren, en in 2020 onze 2e zoon. Daarmee was dan ook een hele andere fase aangebroken, met andere prioriteiten, minder tijd etc.
Flash forward: de oudste is inmiddels 8 jaar oud, en wilde graag een horloge!
“Ok, even zoeken dan maar wat er allemaal is…”
De eisen: ik wil dat hij vooralsnog wel gewoon analoog leert klokkijken, en het moet tegen een stootje kunnen want ja… jongens he…
En ja tijdens de zoektocht kwam uiteraard ook dit fantastische horlogeforum weer naar boven, waar ik toch ook weer sindsdien met veel plezier mee lees.
De keuze was dan ook snel gevallen op een G-shock (Baby-g viel af want ik zag de bui al hangen dat hij geen “baby horloge” wil…)
Ivm afmeting is het voor hem een GMA-S2100GA geworden.
Eerlijk is eerlijk: achteraf bezien misschien niet het gemakkelijkst af te lezen horloge voor hem, en had ik beter een Timex ofzo kunnen kopen waarbij ook de cijfers op de wijzerplaat staan…
Maar goed: bij mij werd toch ook een soort vuurtje aangewakkerd. Ik draag de Meistersingers namelijk met veel plezier, maar merkte wel dat ik ze in de weekenden en ook op vakanties tegenwoordig niet draag (hotels en B&B’s hebben sinds de kinderen plaats gemaakt voor campings en daar voelt een Meistersinger op de een of andere manier wat “overdressed”)
Ik mis dus eigenlijk gewoon een vakantie horloge, en iets dat tegen een stootje kan.
Dus: vandaag is een G-shock GBM-2100A-1A3 binnengekomen ![]()
Conclusie: het vuurtje is na 9 jaar weer aangewakkerd ![]()