Oppassen ?

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1082414113-speedmaster-mark-2-rio-limited-edition.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=CO_ND_B_Messaging&utm_medium=email&utm_source=systemmail

Ik kan deze Omega kopen voor 2600.
Toen we tot een deal waren gekomen bleek dat ik hem niet aan huis op kan halen.
De verkoper zegt alleen met paypal te werken.
Oppassen?

Mika

Er staat bij de advertentie inderdaad dat hij enkel wil verzenden, ik zou het toch niet doen.

3mnd actief, niet f2f… Red flags. Wellicht elders in het land afspreken?

Niet perse, thuis beroofd worden is voor de verkoper ook geen prettig perspectief. Met PayPal is de koper in het voordeel…

1 like

Bij twijfel niet doen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

To good to be true
Deze uitvoering in nieuwstaat voor onder de Euro 3.000 lijkt me niet reeel

Dan kun je altijd nog afspreken bij een Starbucks, station of wat dan ook. Alleen willen opsturen zet alle seinen op rood

In deze prijsklasse? Eerst zien en bekijken dan betalen.

Ik spreek i.v.m. veiligheid ook niet thuis af. Aan de andere kant is alleen verzending, PayPal-payment only en het korte bestaan van zijn of haar account op MP erg verdacht.

Ik zou ergens afspreken, anders gaat het niet door.

Ook erg weinig info over waarom horloge verkocht wordt.

Staat: gebruikt? Volgens mij is hij zgan en is het dus raar dat hij als gebruikt wordt aangeboden.

Zie bij andere advertentie ook een andere woonplaats staan en de andere advertenties zijn weer typische zaken waar mensen mee worden opgelicht.

Voor mij teveel vraagtekens, geen mogelijkheid om af te spreken en met een prijs die to good is to be true wat mij betreft een no go.

Misschien een stomme vraag, maar maakt Omega de Mark2 nog?
Ik dacht werkelijk van niet en vond daarom de link met Rio 2016 zo vreemd :fearful:

Horloge op zich klopt wel.

Je geeft het al aan in de titel :slight_smile: Ik zou er vanaf blijven.

De verkoper woont zowel in Nieuwegein als in Drachten, ik zou dit klokje lekker aan mij voorbij laten gaan!

Het moet wel een hobby blijven en geen Russisch roulette :wink:

Grt.

Is in de tussentijd verhuisd
:slight_smile:

Stonden wat ontevreden kopers bij oude adres voor de deur

1 like

Staat nu ook een Visodate op MP waarvan de verkoper drie verschillende accounts heeft. WTF?

Zoals gezegd - if it doesn’t feel right, move on.

Prijs, enkel verzenden maar ook slechts 3 foto’s van zo een horloge (mocht hij er niet meer en/of duidelijkere foto’s prive hebben verstuurd) zou mij doen afhaken.

Idd, 2x in Ede en 1x in Hilversum.