Oproep horlogemaker!!

Voor in mijn aquarium zocht ik nog wat kwallen om de bodem schoon te houden! Heb ze gevonden! :wink:

4 likes

Zou je dan garnalen adviseren. Houden de bodem uitstekend schoon.

5 likes

Leuk topic!

Is er iemand bezig met een hoveniersopleiding?
Ik stel ca. 3000 vierkante meter gratis lesmateriaal beschikbaar.

4 likes

2 likes

Bedankt voor de tip

2 likes

Ik moest toch een beetje lachen :rofl:

3 likes

:laughing::disappointed_relieved::joy:

:joy:

Ik denk tóch ‘tegen vergoeding’ hoor, Bill. :wink::balloon:

1 like

:joy: :heart_eyes: :joy:

1 like

Ze zouden jou je Trustlevel-3 moeten ontnemen,
Iemand een gierigaard noemen is op de man spelen en dit is volgens de regels niet toegestaan.

Ik snap de grapjes, maar iemand iets vernoemen is niet nodig.

De beste man stelt gewoon een vraag, niet geschoten is altijd mis.

Dat is te veel van het goede, begin maar bij mij met de helft van het aantal m2 :innocent:

p.s. ik zoek ook nog een kok in opleiding.

2 likes

Heb jij daar een goed adres voor dan??? voor die kozijnen he, dat is nog het enige wat wij hier nog willen doen, dat plaatsen doen wij zelf.

Helaas niet. Hier moet het ook hoognodig gedaan worden.

1 like

je pakje is trouwens vertrokken :slight_smile: ik hoor het wel als t arriveert. het hitte element, ik zal kijken of ik dat nog ergens liggen heb voor t geval het bestelde niet zou werken :wink: dat horen we dan ook wel tzt.

1 like

Alle grappen terzijde, (moest er wel om lachen hoor!)

Als je de vraag anders had gesteld, had zich er vast iemand gemeld die een kijkje wilt nemen, en voor weinig je zou kunnen/willen helpen.

Je had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je een mooi horloge hebt, wat al jaren stilligt, en waar je eigenlijk niet het geld voor(over) hebt deze naar een erkende horlogemaker te brengen.

Gegarandeerd dat er een hobby-reparateur zich meld die je zou willen helpen voor een klein bedrag. Of in ieder geval wilt kijken wat er aan zou schelen…

1 like