Oproep horlogemaker!!

Hallo allemaal, soms heb je wel eens een horloge dat ergens in een kast ligt, wat je zelf erg mooi vindt maar een onderhoud kost meer dan de waarde van je horloge. Met dit dilemma zit ik momenteel! Afgebeeld horloge is erg mooi, een onbekend merk met een ETA werkje in of een voorloper van ETA. Dit horloge werd blijkbaar zelden gedragen maar door de jaren heeft hij dringend een onderhoud nodig. De kroon zit erg vast om op te winden want eer hij opgewonden is, zit je met blaren op de vingers!

Eigenlijk zoek ik iemand bijvoorbeeld die als eindexamen een horloge moet onderhouden en nog geen heeft om dit te doen? Uiteraard moet je dan wel je prijs even melden. Ik vind het zonde om het horloge zo te laten liggen terwijl hij toch wel gezien mag worden. Wie oh wie kan me helpen??

1 like

:popcorn:

7 likes

Als je het geld van een service of vervangend uurwerkje er niet voor over hebt is het horloge het je dus niet waard. Lekker in de kast laten liggen of in de €1 bak bij de kringloop zou ik zeggen.

18 likes

Ik zoek ook nog iemand die als eindexamen een nieuwe badkamer moet plaatsen bij mij thuis.

59 likes

€700 ex eventueel te vervangen onderdelen.

2 likes

Is er iemand die voor zijn examen nieuwe kunststofkozijnen in mijn huis wil zetten. Ik betaal de inkoopprijs van de kozijnen plus koffie op zijn tijd.:sweat_smile:

4 likes

1x :point_down:t2:

Eigenlijk zouden ze jou hier af moeten zwieren, niet??

1 like

Leg eens uit

1 like

Ik zoek nog een stratenmaker die af wil studeren. Mijn straatje is ondermijnd door mieren, maar de steentjes rechtvaardigen eigenlijk geen investering.

4 likes

Ik zoek nog een prostituee die in haar vrije tijd de fijne kneepjes van het vak niet wil verleren.

28 likes

Oh, die mag bij mij ook wel komen oefenen. Zelfde probleem hier.

2 likes

Ik zoek juist een starter die de fijne kneepjes nog moeten leren.

7 likes

:joy:

2 likes

Ik zoek ook een starter maar volgens mij kan ik dit niet aan😂

5 likes

:rofl::rofl:

1 like

Iemand nog een Rolex liggen die hij niet gebruikt? Ik heb een horloge collectie in opleiding…

2 likes

Maar even serieus, er zitten hier op de hf veel horlogemakers. Die zien dit oproepje, tja dat is dan wel een beetje naief. Natuurlijk bieden mensen het wel eens spontaan aan gewoon om je ff te helpen. Dat zijn bijvoorbeeld mensen van een bepaalde sub groepje. Timex, citizen, russen en misschien is er wel een CEO groepje die saampies hun Rolex opengooien😂.

Wat je wel kunt proberen is Schoonhoven bellen naar de opleiding? Geen idee of die daarvoor openstaan

3 likes

Gewoon naar een horlogemaker brengen en vragen om een prijsopgave…daar kon je zelf toch ook wel opkomen, dunkt me?

6 likes

Geniaal :rofl:

2 likes