Hierbij even een oproepje voor mijn maatje @Gniffub .
Zijn Omega Seamaster 600 is bij PostNL ‘kwijtgeraakt’ op weg naar de horlogemaker voor servicebeurt. Voor hem een ontzettend dierbaar horloge die hij van mijn vrouw heeft gekregen.
Er zat een groen croco bandje op toen deze kwijtraakte. Windt lastig op (daarom de servicebeurt) en kroon is heeft wat donkere plekken.
€ 100,- voor de gouden tip die leidt tot de hereniging van Tim met zijn dierbare Omega.
Ik heb ook een pakketje verzonden wat was verdwenen in het sorteercentrum. Dook een week later toch ineens bij de ontvanger op zonder enig bericht of manier om te volgen. Misschien heb je mazzel…
Helaas krijg je het horloge met mijn tip niet terug, maar voor een volgende keer: verstuur het via Mikropakket. Zelf goede ervaringen mee en ze hebben een zeer lage vermissingsgraad. Succes en ik duim ook voor je.
Zo vaak dat er iets fout gaat bij postnl maak dit zelf vaak mee met pakketten zou echt voor een andere bezorgdienst gaan, hoop dat het horloge weer bij de eigenaar terecht komt
Ik rij ook altijd zelf naar de horlogemaker. Al is het bij mij voornamelijk omdat ik wil voorkomen dat de soms fragiele lume eruit wordt gegooid door de vrienden van PostNL.
Rond de jaarwissrling en weekends neem ik al jaren geen risico’s, ingehuurde krachten etc… Heel enkele keer duikt het nog eens op Wanneer heeft je vriend zijn omega verzonden?