Opruiming. Advies gevraagd

Ben mijn “collectie” wat aan het opruimen. Te veel horloges in de doos, waardoor sommigen wel erg weinig polstijd krijgen.

Daarom nu de afweging tussen:

1. Steinhart Vintage Military
  2. Precista PRS-3

Een van deze twee wil ik laten gaan, ergo de ander wil ik er houden, want wel praktisch bij buitenactiviteiten waar ik niet op mijn horloge wil hoeven blijven letten.

Welke zal ik houden en waarom?

Ik zou de Precista houden en de Steinhart in de etalage zetten…

Puur om uiterlijk zou ik de Steinhart houden.
Maar het zijn natuurlijk jouw horloges

Ik zou de precista houden. Maar ik ben dan ook precista-fan :slight_smile:

Steinhart buiten. :wink:

Gr. Glenn

Steinhart in de ramsz

Van beide afscheid nemen.

Als er één moet gaan, dan de Steinhart.

louis Schreef:

Ik zou de Precista houden en de Steinhart in de
etalage zetten…

+1

Ik zou zeggen allebei weg en iets nieuws erbij als je na een paar weken echt een gat overhoudt in je verzameling.

van steinhart vind ik de vintage lume erg leuk. maar verder heeft de precista voor mij t overwicht. dus steinhart eruit.

of eigenlijk andersom, precista eruit omdat ik em mooi vind :wink:

Nog wat foto’s bijgevoegd. Wellicht dat het de stemverhouding nog wat kan beinvloeden. Een dezer dagen trek ik mijn conclusies.

Ik vind de Precista mooier dus die zou ik houden :slight_smile:

Succes!

Als je van beide bereid bent afscheid te nemen moet je ze misschien ook wel ellebei verkopen en op zoek gaan naar een horloge dat je nooit zou kunnen verkopen hoe hoog de nood ook is …

Of op zoek naar een grotere doos :)o Da’s mijn interpretatie van opruimen B)- Ik heb laatst een grotere, heuze horlogekoffer gekocht omdat mijn horloges door het huis verspreid lagen>X!! Misschien kun jij je horlogetik veel beter bedwingen dan ik:). Ik heb er nog nooit eentje verkocht:S

Beide weg en een Tisot Seastar 1000 erin :smiley:

Advies gevolgd. Beide staan in de verkoop.