Opruiming juwelier Tiel

Goedemorgen,

Ik kon zo snel niets vinden over deze juwelier die gaat stoppen en hoewel ik het liefste alles voor mijzelf hou is mijn budget daar niet naar😂.
Hopelijk kan ik jullie hier blij mee maken.

(Kleine foto erbij ter illustratie en ik verwacht wel tags in NA topics :innocent:)
http://www.juwelierdejongh.nl/

10 likes

Die vorige generatie groene Aquis’ raakt men aan de straatstenen niet kwijt

Mooie BC propilots staan ertussen! En met deze prijs een stuk aantrekkelijker.

Waren er nog andere merken in de aanbieding? Tag Heuer staat bijv. ook in het gamma op de website.

Tnx for sharing!

Ja, sorry voor niet meer foto’s. Had deze gemaakt voor een collega die ook nog een oris wil en was destijds niet lid van dit forum. Het schoot mij ineens te binnen dat ik hier misschien wel wat mensen er blij mee kon maken.
Hij stopt met dit filiaal en de luxe merken, dus alles is in de aanbieding wat in de winkel ligt. Volgens mij ook nog Breitling, Seiko, citizen, tissot, Maurice Lacroix en tag heuer. De rest moet ik je schuldig blijven, ben zelf niet woonachtig in Tiel.

1 like

Goed om te weten. :slight_smile: Breitling waren volgens mij nog wat mensen naar op zoek, dacht ik? @junior

1 like

Of @HanDavinci? Leuk om eens even te kunnen kijken

3 likes

Bijvoorbeeld. Wie weet waar het je brengt.

Sg1stargatefront

1 like

Ik ben hier gistermiddag nog even wezen kijken, maar de Citizens zijn op, er is nog wel een kleine voorraad aan Seiko, Oris zoals in de etalage staat en een aantal Certina chronografen.
Verder heb ik niet zo heel erg opgelet, maar links naast de foto met de Oris horloges zijn er nog wat meer merken (Breil?) te vinden, maar dat was voor mij niet zo interessant.
Uiteraard ook nog een aantal ocassion IWC kleine klassiekers.

Garanties enzo worden nog wel gegeven en gaan over naar TheYoung1 een straat verderop.

Zijn zeker niet op zondag geopend?

Edit: ja ik heb gekeken op de website maar wellicht heeft TS gezien dat ze extra open zijn ivm leegverkoop.

Rechts van de oris stond Breitling als ik mij niet vergis… Waren die ook al weg?

Ik heb geen Breitling meer gezien, deze stonden er een paar weken terug nog wel, maar het lijkt alsof deze ondertussen al wel verkocht zijn.

Wel heb ik een leuk budget alternatief meegenomen in de vorm van een blauwe Seiko Flightmaster.

8 likes

Mooi alternatief idd :ok_hand:t2:

Er is daar niks wat mijn interesse heeft.

2 likes

Topper ! :wink: ThnX M8!