"Nadat hij die van Hans gevoeld heeft, wil hij geen ander meer."
Dat is mijn bevinding na mijn aankoop in mei dit jaar.
Ik kocht de 16013 met blauwe wijzerplaat die jullie ongetwijfeld al eens in het oog is gesprongen met een prachtig plexiglas als overkoepeling, wat eveneens de zwakte vormt voor het horloge.
Ik denk dat ik na een maand mijn mening wel mag geven over deze kanjer en oh boy ben ik tevreden!
PS sorry @anon50762135EV, ik weet dat mijn foto’s zo slecht zijn dat je je in je HF-graf omdraait, maar dat moet dan maar.
De wijzerplaat is als een blik recht in Sagittarius A*, indices zo wit als de privécollectie van de tandenfee en de wijzers glijden als BlueBand in een bloedhete pan door de tijd.
In ander een licht zoals dat van de badkamer van het hotel ziet dat er zo uit.
De discrete glossy wijzerplaat die haar vrouwelijk kantje maar zelden toont, heeft een erg hoog sexappeal.
Ik heb eerder dit jaar een Speedmaster aan @WillemC verkocht.
Willem is een echte krachtpatser die PR na PR verbreekt. Deze bracelet vergelijk ik met jou, Willem, want jij bent echt een machine.
In het leger bestaat er zoiets als de “Dead man’s click”.Dit wil zeggen dat je de trekker overhaalt terwijl er geen patroon in de kamer zit. Dit is simpelweg een weetje omdat het sluiten van de clasp van deze killer bracelet en het geluid dat daar bij hoort even snappy klinkt als het overhalen van de trekker van een ongeladen wapen.
Vandaag eindelijk, na maanden wikken en wegen, maar eens een dealer binnengegaan. 2700 eur is veel meer dan ik tot nu toe aan een horloge heb gegeven, maar f*** it, je leeft maar een keer. En deze leek me het perfecte horloge. Ik vind 90 procent van de horloges vandaag te groot tot veel te groot, 36 à 38 mm is ideaal.
Maar verdorie, met de 36 mm BB om de pols begon ik me daar toch te twijfelen . Is ie niet toch te klein? … Dat ik de voorbije weken met een, naar verhouding, enorme submariner-kloon heb rondgelopen zal misschien meespelen. De 41 mm BB ook geprobeerd, maar dat is zeker een no-go. Wat ik wel heb geleerd vandaag is dat ik zeker de blauwe plaat prefereer boven de zwarte. Blauwe is prachtig.
Samengevat dus niets gekocht, en weer wat slapeloze nachten tegemoet
Ik heb precies hetzelfde probleem De blauwe is super mooi maar ik zit ook een beetje tussen de twee maten in. “Gelukkig” nu een verbouwing aan het doen die veel duurder uit valt dus dit luxe probleem speelt daarom even niet meer
Maar eeeeeh, €2700? Juwelier wilde niets met de prijs doen? Ik zou hier op het forum eens rond vragen, bij @Crownguard bijvoorbeeld!