Opsturen naar Taiwan

Deze week voor een mooie prijs horloge geveild op Catawiki, koper heeft betaald en z’n adres doorgegeven…
文忠 鍾
松山區八德路3段
155巷20弄11號5樓
台北市 TAIPEI, 台灣 10554
TAIWAN

Wat doen we daarmee ? M’n mooiste vulpen bovenhalen ?

15 likes

Ik kom niet meer bij. :joy::joy:

Kopiëren en plakken naar word, uitprinten en dan op het pakje plakken?

Ik heb hen voorgesteld om z’n geld terug te storten want dit zijn problemen van voor we beginnen…Probleem bij CW is dat je niet kan aangeven dat je naar bepaalde delen van de wereld niet wil opsturen, je moet overal een prijs opgeven. Ik ga dit in het vervolg oplossen met 200 euro transport te vragen, dat zal ze dan wel afschrikken.

probleem is dat je in Belgie om iets aangetekend op te sturen een document moet invullen met de geadresseerde…

1 like

Tripje naar NL? :joy:

Vertaalburo?

He, dat is niet netjes om zomaar iemand zijn adresgegevens te publiceren :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat moest ik hier in Nederland ook met een zending naar Hong Kong. Voor de douane moet je het handmatig invullen op een doordruk formulier.

Gelukkig zijn er voor die kalligrafie tekens ook varianten van die man zijn adres in het Latijnse alfabet. :wink:

Koper heeft net uit eigen beweging zijn leesbare adres doorgestuurd :+1:

2 likes

Wat gaat een verzending naar Taiwan ongeveer kosten? Ik veil regelmatig horloges via catawiki dus ben benieuwd.

Ik laat het je weten, heb er laatst ééntje naar Canada gestuurd en dat was 18,94 euro, dat is 5 euro meer dan naar Nederland…

1 like

Catawiki rekent €25 verzending aan de verkopende partij.

Aah ok. Ik moest zelf prijzen opgeven per land en voor de rest van Europa en de rest van de wereld.

gewoon google translate gebruiken en beide adressen (in het koreaans en het engels) op het verzendbewijs ?

Mung Chung Jong
Matsuyama District Hachidoku 3 Stage
155 Lane 20 弄 11 号 5 樓
Taipei City TAIPEI, 台灣 10554
TAIWAN

1 like

Wen Zhong Zhong
Songshan District, eight German Road 3
155 Lane Lane 20, Lane 11, 5th Floor
Taipei City TAIPEI, Taiwan 10554
TAIWAN

Dat is nogal verschillend heren!