Optima Gravity auto op Catawiki en Marktplaats voor te weinig?

Nou zag ik natuurlijk weer een mooi horloge staan bij … inderdaad, Catawiki datstond aangegrijnsd met door expert geschatte waarde tussen €1200 en €1400.
Wees gerust ik verkoop niets hier. Ik vind het persoonlijk eigenlijk wel een heel erg sexy klokje maar om te laten weten dat ik (hier) per secondewijzer wijzer geworden ben ging ik nog even op het web neuzen en kwam op marktplaats

terecht waar dat klokje voor onder de 300 staat aangeboden.
Als het zo’n speciaal ding is waarom gaat hij (ook bij Cat.) Van de hand voor ongeveer het zelfde fooitje (t.o.v. 1400 winkelprijs):thinking:🤷
Iemand een verklaring? :face_with_monocle:

1 like

Omdat de experts op catwiki geen experts zijn :rofl:

10 likes

Die had ik al stiekem ook bedacht. Dus volgens jou is zo’n optima solid tech. & legit?

1 like

Dat zijn allemaal advertenties van Catawiki en zijn bieden vanaf prijzen. Dus je topic en tekst klopt niet helemaal.

2 likes

Ajjj
Dan moet ik hem aanpassen, maar vind het nog steeds raar dat ze voor zo’n prijs bij Catawiki van de plank gaan, en dat niemand dan hoger biedt… Of ligt het aan de prijs van het gas🤪

De meeste bieden pas aan het einde om de prijzen niet enorm op te drijven aangezien je het liefst natuurlijk zo min mogelijk wilt betalen bij een veiling.

En weet ff nog niet waar ik dat kan aanpassen. Embarrassing :sweat_smile: en dat terwijl ik nog op pad moet. Kijk er straks naar. Deze topic naam bedoel ik.

Begrijp veilingen. Maar om zo ver van de “eigenlijke” waarde al te stoppen met bieden is zeer ongebruikelijk over algemeen Ik ga nu

Het is in elk geval niet de aangegeven prijs waard

Je kan het beste ver weg blijven van catawiki tenzij je weet wat je koopt.

Er staat een vergelijkbaar skeleton horloge te koop op hf bij @Plees in pvd met zelfde type uurwerk. 100x mooier horloge en wel bekend merk (roamer)

4 likes

Prijspolitiek. Bepaalde merken doen dat. Ze bedenken een idiote “adviesprijs”, maar bieden ze overal met 70% korting aan. Dat geeft de suggestie dat het een koopje is, maar in werkelijkheid betaal je waarschijnlijk nog te veel.

2 likes

Als dat zo is?! Klinkt aannemelijk
Poppetje met spelden :round_pushpin: voor zo’n lozer mentaliteit. Afijn. De wereld zit steeds meer vol met assholes. Dat wordt me al een tijd steeds meer duidelijk​:-1:t2:

2 likes

Yep!

1 like

Ik heb deze nieuw en ongedragen in de doos met garantiekaart! Loopt perfect. Deze wordt geregeld opgewonden en dan loopt hij mooi!

Eh ja?

2 likes