Opvouwbare fotostudio?

yep

Snooker Schreef:

Tsja… ik vind het gewoon irritant en zie er ook
het nut niet echt van in. Zorgt alleen maar voor
irritatie en onbegrip bij klanten lijkt me.

Eens. Aan de andere kant ben ik dolblij dat ze ze vandaag al hadden, ik denk dat het er morgen een stuk drukker is.

Begrijp de liefde voor de pop / figuurtjes. Het leidt alleen af van het horloge.
Het maakt het onnodig druk. Laat alleen zien waar het om gaat, dit maakt de foto echt sterker.

Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

Ik heb er vanochtend even eentje gescoord, er waren er nog plenty bij de Praxis op de Balkweg in Den Bosch. Heb hem even snel uitgepakt en ziet er leuk uit voor dat geld. Viel me wel op dat er vrij scherpe vouwen zitten in die achtergronddoekjes, ik denk dat ik de strijkbout even moet gaan hanteren voor gebruik. :slight_smile:

Tony Schreef:

Begrijp de liefde voor de pop / figuurtjes. Het
leidt alleen af van het horloge.
Het maakt het onnodig druk. Laat alleen zien waar
het om gaat, dit maakt de foto echt sterker.

Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

Ik vind de poppetjes gewoon leuk hoor. :wink:

Tony Schreef:

Begrijp de liefde voor de pop / figuurtjes. Het
leidt alleen af van het horloge.
Het maakt het onnodig druk. Laat alleen zien waar
het om gaat, dit maakt de foto echt sterker.

Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

Mee eens!

:slight_smile:
Handen af van de Dunnies !

De Mega in Amsterdam Z-O heeft niets!! Ook niet gehad.
Ik heb de één na laatste vanmiddag in West (Fokkerweg) meegenomen (en betaald natuurlijk:))

Ook te koop bij Office centre voor 69e ex btw
staat op blz 23

Dennis, nogmaals bedankt voor de tip (tu). Ik heb er ook een gekocht, en heb er even lekker mee geëxperimenteerd. Het valt nog niet mee, maar het begint te lukken.

Groeten,

Martin

Hallo allemaal,

ik heb eergisteren ook een fotostudio apparaat gekocht. een fotocube. Ik zal deze in dit forum reviewen zodra er foto’s beschikbaar zijn. Een complete set is wel iets duurder dan de opvouwbare studio van de Praxis, nl. 170 incl daglichtlampen etc.

Maar ik verwacht er veel van!

Groet,

Robbert

Dat kun je ook.
Ik heb er een paar maanden geleden 1 gekocht en je maakt er echt super foto’s mee.
Mijn onderwerp is iets anders, maar voor sieraden uitermate geschikt.

Die heb ik ook. Zonder de lampen enz en buiten, op een mooie dag, gaat dat ook best! Je moet dan wel zo’n mooi achtergrondje zoeken als Eveline heeft.

Het mooie is dat ze die dus gewoon bij dat bedrijf verkopen.
www.fotocube.nl
Ik heb er een witte en zwarte plaat bijgekocht, maar gebruik de witte het meeste.

Allebei onbewerkte foto’s

Mijn God ::o wat hebben ze met die Velatura gedaan… Ziet er niet uit !

Hahaha, is voor een hele grote bruine meneer.