Er is zeker wel vraag naar… en alles valt met je prijs, als je een tientje onder srp gaat zitten dan natuurlijk niet… Als je leuk “prijst” dan zal er interesse zijn…
of het beter is te verkopen daar doen we geen uitspraken over, je bent lekker zelf verantwoordelijk. Spijt is iets van jezelf, dat kan je zelf wel beoordelen. Onthoud: het is maar een stuk materie om je pols… meerdere uitvoeringen met dezelfde functie… dus kan je zonder precies die ene?
Ik vind hem wel mooi.
Maar ik dacht dat ik hem na het werk vaker zou omdoen.
Ik heb overdag op het werk een g schock om ivm beschadigen.
ook als ik lekker met mijn honden wandel en met stokken gooi e.d.
dan doe ik ik eerder mijn ecozilla.
Ik ga er maar is over nadenken.
Ik vind hem wel mooi.
Maar ik dacht dat ik hem na het werk vaker zou
omdoen.
Ik heb overdag op het werk een g schock om ivm
beschadigen.
ook als ik lekker met mijn honden wandel en met
stokken gooi e.d.
dan doe ik ik eerder mijn ecozilla.
Ik ga er maar is over nadenken.
Gr,
Klaas
1 nette klok vind ik persoonlijk wel handig in de collectie.
Of het schadelijk is? Misschien dat je olie wat opdroogt.
Ik weet niet hoe je de Pellikaan bewaard, die van mij ligt in een la onder de watchwinder, ik draag hem ook niet elke dag maar ik wind hem wel elke dag op.
Ik zeg : als er niet direct financiële noodzaak is NOOIT verkopen.
Het is een prachtig horloge. Niet “bling” en zeker apart.
Natuurlijk is het zo dat als het straks ( wellicht of naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ) allemaal wat meer “gemeengoed” word , het wat minder origineel zal zijn/worden ,al hoop ik dat het allemaal zijn charme wat mag behouden, maar juist dan is het leuk om een Pellikaan van een vroege serie te hebben.
Er zal straks toch wat anders aan “ontwerp” moeten komen, buiten een kleine of grote seconde.
Je koopt die horloges die je koopt niet voor niets. ( leuke zin he ? )
Je krijgt spijt. Lekker dragen dat ding. Of anders OP de kast en af en toe eens opwinden…zo’n toer is dat toch niet ?