Opzet-werkblad met laden (zelfgemaakt) + gereedschappen

Een tijd van komen en een tijd van gaan, ik neem hierbij afscheid van het zelf sleutelen aan uurwerkjes. Tijdgebrek en andere hobbies zijn oorzaken en de combinatie ogen/motoriek/geduld zullen mij ook dankbaar zijn. Een batterijtje wisselen zal ook nog wel lukken zonder dit verhogingsstuk “deluxe”.

Zo te zien zijn er aardig wat knutsel-liefhebbers hier op het forum en het zou zo maar kunnen dat dit home-made werkblad iets is om je hobby mee te verrijken. Zelf heb ik er aardig wat uurtjes achter gezeten en niet alleen aan horloges en uurwerkjes geknutseld maar ook met een microscoop gewerkt, aan mijn gitaar-elektronica gesoldeerd etc.

De foto’s zouden genoeg moeten zeggen over deze simpele constructie als ik de maten erbij opgeef: LxBxH = 75x58x25 cm. Het geval is gemaakt om een paar Ikea kledingkast-lades heen met een glasplateau in het midden, deze lades kan je er uit nemen. E.e.a. is behoorlijk stevig en je kan er rustig met je hele gewicht op gaan zitten (garanties tot aan de drempel en je tafel eronder moet het ook maar aankunnen). De opstaande rand is niet hoog maar wel heel nuttig :wink:

Meegeleverd is een basis aan gereedschappen die ik niet meer ga gebruiken, het meeste is instap-kwaliteit maar in mint dan wel near-mint conditie. Behalve de olie, die is inmiddels wat gedateerd maar volgens mij nog prima bruikbaar. Zie foto’s, er is zat ruimte over om diverse projecten een plekje te geven. Ik moet ook nog ergens een puller en persje voor plexiglaasjes hebben, die komen erbij.

Nu wat plaatjes:

Omdat ik een vraagprijs op moet geven roep ik €150 maar het staat ook vrij om een bod naar waarde te doen, voor alleen de gereedschappen zou je meer kwijt zijn. Dit ding kan ik niet opsturen dus je zit vast aan bak koffie of iets anders als je hem komt halen (in Almere).

7 likes

Up