Opzoek naar een horloge voor +/- 1000 euro

Hey,

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar horloges in de 1000 euro radius, het liefst een duiker. Een tweedehands klok trekt mij het meest aan op het moment maar er moge ook nieuwe horloges als suggesties gegeven worden.

Bedankt voor de hulp

Heb je al een idee van kleur, merk of maat wat je aanspreekt?

Ik zou voor een Squale 1521 gaan…

Foto is van internet.

2 likes

wel rond de 40mm als maat en ik heb het liefst iets blauws, merk weet ik nog niet heel goed misschien een breitling of tag heuer als dat mogelijk is?

Squale 1521 met blauwe plaat is schitterend.

1 like

Voldoet niet aan je eisen maar als ik 1000 euro had zou ik een tuna kopen. Die heb ik altijd al eens willen dragen.

1 like

Seiko Shogun nieuw of paar honderd euro bijleggen en Seiko Marine Master in zeer goede staat tweedehands.

Shogun:

Marine master:

Plaatjes van het Web.

3 likes

Iedereen komt met 44mm duikers…

Ik zou eens kijken naar een Oris Diver '65!
40mm wel vrij lange lugs. Voor 1000 euro prima te vinden volgens mij. (Daarom gaat de mijne niet weg, vind ik te weinig. ;-))

Mijn tip? Zoek (m.b.v. de zoekbalk bovenin het scherm) eens op ‘1000’. In de bestaande topics over dit onderwerp staan meer tips dan we in 2 dagen met z’n allen kunnen opdreunen. Succes!

1 like

Uitgebreid zoeken op chrono24 helpt ook

Oris Aquis? Die van mij komt morgen op de horlogemarkt…

1 like

Ik kijk er naar uit :wink:

Nieuw voor jouw budget. :ok_hand:t2::facepunch:t2:

2 likes

Gaaf!

Als je op zoek bent naar een duiker met een blauwe dial is de Rado D-Star 200 misschien een valabel alternatief

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71mf0VteC0L.UX342.jpg

Een Mido Ocean Star kan ook