Opzoek naar een nieuw horloge van om en nabij 4K...?

BB58 for the win.

Oprecht die BB58 lijkt me wel een van de betere in dat segment… Ik vind het design echt super dope (en clean). Ben ook nog aan het kijken naar Longines, Grand Seiko en Omega. Een horloge met moonphase lijkt me ook wel gaaf

Ik zit in hetzelfde schuitje (ongeveer) en heb ook een soortgelijk wensenlijstje dus dit is wat ik op het oog had. Nieuw = nieuw: of ?

Nieuw ≠ vintage:

(40 mm)

Heb je de BB58 al eens omgehad? Ik vond het ook altijd een gaaf horloge, tot ik hem omhad en de band bekeek. Die fake rivots vind ik persoonlijk echt vreselijk

Nog nooit omgehad. Ga ik wel zeker doen, want denk dat zn grotere duiker toch wel heel anders staat dan mijn 16014.

Die Omega seamaster vind ik ook super. Toen ik een paar jaar geleden begon met mezelf in horloges verdiepen was ik er stellig van overtuigd een Omega Railmaster te halen!

Ik weet nog niet zeker of ik ‘Nieuw Nieuw van de AD’ wil of dat een 2018 model ook volstaat. Ik denk dat ik met een tweedehands model wel wat meer geld in mijn zak hou.

Is die zenith niet duurder dan 4k . Dacht dat 4 k het budget was .
Wel heel mooi !

Is een beetje een om en na bij de

Dan heeft iemand de afschrijving al betaald, niet heel belangrijk als je hem zelf wilt houden. Ook het voordeel dat er net iets meer mogelijk is.

Die Espada is net onder 4k te vinden bij van Wonderen Watches.

1 like

Ik denk dat je je antwoord wel zowat hebt, gaan passen die handel.
Fake rivets vind ik ook niet helemaal top, maar toch is het een van de betere en meest tijdloze in de prijsklasse… Er komen ook heel veel mooie jonggebruikte exemplaren langs de laatste tijd hier op het forum, zowel blauw als zwart. Ik zou zelf bijna de trekker willen overhalen voor een Black Bay, wat ben ik dit model over de laatste maanden gaan waarderen zeg…
Met de Black Bay 58 houdt je ook nog 500 euro op zak met het huidige budget.

Kijk deze maar om je warm te maken voor het bezoek:

2 likes

Dat filmpje is goed! Brengt het horloge ook mooi in beeld.

Ik heb veel gelezen en gehoord over de fake rivets en bij het dragen zijn ze echt niet te zien. Ik denk dat mede eigenaren dit kunnen onderschrijven. Neemt niet weg dat ze overbodig zijn.

1 like

Check @WristCandy. Die heeft een mooie Omega binnen je budget!

En ten2two.nl heeft een bb geloof ik

Thanks voor de reacties, ik ga me weer eens een periode goed oriënteren… Ik hou die Black Bay 58 goed in de smiezen! Eerst maar eens mijn bachelor binnen slepen, en hopen dat de beleggingen iets wat stand houden, want vandaag is al niet denderend :joy: