Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar een “(Rolex) Root beer” hommage. Om precies te zijn de half silver, half rose versie (zoals op onderstaande foto).
Ik heb al een hoop verschillende horloges gevonden die lijken naar waar ik naar op zoek ben zoals:
Mede waarom ik dit bericht plaats is om uit te vinden of anderen hier op het forum iets hebben wat hier op lijkt en waar zij ook tevreden mee zijn. Ik ben vooral op zoek naar:
Tussen 38mm en 42mm in
Graag met een half rose “Oyster” bracelet (geen must)
Graag met saffier glas (geen must)
Niet duurder dan 500 euro
Alvast bedankt voor de hulp met mijn zoektocht!
1 like
Michael
17 september 2022 om 19:57
4
Lezen we even mee, @Blufkakel en @Rex1 .
7 likes
Gewoon een beetje het budget oprekken, niet van dat benauwde.
9 likes
CADirk
17 september 2022 om 20:05
6
Binnen het budget, een Timex Waterbury GMT:
We have looked to our past, and we’re paying homage to our original watch collection by using the Waterbury Watch Company logo on the dial, crown and second hand, which bears the stylized W. Each watch displays our attention to craftsmanship and...
Buiten het budget een Steinhart Ocean One GMT?
Das Uhrenmodell
Price: EUR 760
1 like
DGB
17 september 2022 om 20:05
7
Je kan eens kijken bij steinhart:
2 likes
@CADirk @DGB Ik voel me nu wel heel dom haha, ik heb al talloze keren op de website van Steinhart gekeken, maar hoe deze mij ontschoten is snap ik echt niet, ik heb hun andere Rootbeers al wel gezien, maar deze nog helemaal niet. Ik zal deze zeker een goed overwegen, dankjulliewel!
3 likes
bartman
17 september 2022 om 20:08
9
Kijk eens bij squale.
Dat zijn automaten, zeitsers, gmt, keramiek, saffier, …
Wel geen rose goud te vinden.
Nieuw niet voor 500€ te krijgen.
Steinhart heeft ook zo’n zaken
https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren.html
1 like
The_Don
17 september 2022 om 20:09
10
Ik heb deze, leuk en zeer betaalbaar ding:
De OceanX Sharkmaster GMT II SMS-GMT-0241 is een fantastisch GMT horloge. De specificaties zijn indrukwekkend: onder de motorkap een Swiss Made Ronda 505.24H quartz uurwerk, gebold saffierglas (met een AR coating), 200m waterdichtheid...
Price: EUR 269.00
3 likes
TagEd
17 september 2022 om 20:46
13
Geen root beer. Maar wel 'n heel leuke two-tone.
10 likes
dion
17 september 2022 om 23:49
15
Als je geen bezwaar hebt dat het om een Seiko mod gaat;
2 likes
Bjr1983
18 september 2022 om 05:11
16
€ 102,31 83%OFF | Pagani Ontwerp Top Merk Sapphire Gmt Horloge Mannen 100M Waterdicht Klok Sport Horloges Mens Mechanische Horloge Relogio Masculino
Uiteindelijk is deze gemaakt, ik ben gegaan voor de OceanX Rootbeer. Ben zeer tevreden over de aankoop!
6 likes
APMV
8 oktober 2022 om 08:11
18
Gefeliciteerd met je keuze en je aanwinst. Geniet ervan
1 like