Opzoek naar vintage Tudor. Waar te zoeken? Sites, adressen, etc

Opzoek naar Tudor Sub, Black bay of Oyster prince.

Www.chrono24.com

1 like

Typ www punt Google punt en el.

Sleep de muis naar de zoekbalk

Typ zoekwoorden zoals;

Vintage tudor
Vintage tudor sub
Vintage Black bay
Vintage Oyster prince

Ik denk dat Google je beste vriend gaat worden!

1 like

thanks

Ik weet niet of dergelijke vragen zijn opgenomen in een FAQ, indien niet, lijkt het me nuttig om dat wel te doen.

Er zijn specifieke search engines die je hierbij kunnen helpen zoals www.watchrecon.com en www.watchpatrol.net. Deze sites zoeken op het verkoopgedeelte van bekende forums zoals Uhrforum, Watchuseek en anderen. Ook op de forums van Rolex (en Omega) ga je volgens mij vintage Tudors kunnen vinden.

2 likes

Staat er ook 1 in hét blauwe gedeelte.

1 like

Beste,

Stel een behoorlijke vraag en je krijgt over het algemeen behulpzame antwoorden hier op het forum. Dan blijft het leesbaar en relevant voor andere leden.

Ik ben Tudor adept maar voel geen enkele motivatie om je op weg te helpen naast de hierboven al door anderen gegeven basic internetverwijzingen.

Succes ermee.

Steelwatches.it heeftregelmatige hele mooie subs en big blocks.
Ik heb persoonlijke ervaring met de verkoper (3jaargeleden een sub van hem gekocht) en het is een prima adres ookal zit hij in Italië!

Ik heb een heel mooie originele vintage zwarte Oyster liggen voor €900. Als je interesse hebt stuur maar een PB.


vintage rolex en tudor
https://www.rolexforums.com/forumdisplay.php?s=bd8f9556a672e47b5d7f80ea750d41b5&f=32

Bedankt voor je zinnige reactie, ik ga er mee aan de slag voor de toekomst.

1 like

:+1:

1 like

https://www.steinermaastricht.nl/catalogue/search/tudor
Hier komen ook wel vaak wat Tudors binnen. En bij de deur als er iets mis is natuurlijk.

Nog een kleine tip van een zelfbenoemde “sub en snowflake kenner”, LET OP met vervalsingen of samengestelde zooi.
Heel veel zelfstudie doen!
Succes en veel plezier!

1 like