Oranje boven! (4 nieuwe aanwinsten)

deze posting zat me niet lekker:

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=201484

volgens mijn shrink moet ik dat soort gevoelens niet opkroppen :wink: , dus ik heb me even laten gaan en dit is het resultaat:

hmm, ik zie nou dat de dag net verdraait, die doet het wel gewoon. de ring is wel wat vaag, maar daar was de prijs ook naar.
ik mis ook nog de originele band. als iemand een tip heeft waar ik een dergelijke band kan scoren (19 cm pols) dan hoor ik dat graag!!!

geen automaat, geen seiko, maar toch word ik vrolijk van dit soort jump-hour klokkies:

heeft eigenlijk een polijstbeurt nodig, maar ik vrees dat er een zilverlaagje op zit i.p.v. een solide rvs kast :frowning:

gewoon mooi:

2 bellmatics in collectie, nog 86 te gaan! :slight_smile:

van heel ver komen vaak mooie dingen, in dit geval een prachtige blauw-zwarte seiko 7006-7080:

dit is een perfecte combinatie met mijn zwart-blauwe:

ze lijken werkelijk als 2 druppels water op elkaar :slight_smile: :stuck_out_tongue: :smiley:

(hint: zou je kunnen dat als je onder een andere hoek kijkt…oeps, nou geef ik al teveel weg)

ik kan hier werkelijk een hele vergadering (werk) naar kijken. :slight_smile:

Ik heb je posts even samengevoegd, het is gebruikelijk je aanwinsten als het er wat vee zijn :smiley: in eens te presenteren. Dan hoeft men minder te klikken.

Gefeliciteerd met je hele waslijst! Vooral de bauw/zwarte (v-v) en de oranje vind ik prachtig!

oranje boven, zonder kroon.

volgens mijn shrink moet ik dat soort gevoelens
niet opkroppen :wink:

Zou je mij zijn telefoonnummer kunnen verstrekken?
Ik ben dan onmiddelijk bereid om van “shrink” te veranderen.
Hoewel “de mijne” mijn vrouw weer weet te overtuigen van het feit dat ik deze gevoelens niet moet opkroppen.
Zou de zorgverzekeraar twee “shrinks” vergoeden? dat lijkt me dan DE ideale oplossing voor mij.

groets
rombo

hmmm, misschien iets voor horlogeforum om een collectieve actie te starten om per jaar 3 horloges vergoed te krijgen door de zorgverzekeraar :wink:

We kunnen natuurlijk wel collectief een verzekeraar benaderen voor:
inboedelverzekering
zorgverzekering (met een Seiko-virus clausule)

Hangen er geen verzekeraars rond op dit forum… Handel mannen.

Mijn zorgverzekeraar dekt nog altijd geen Seiko-virusinfectie! :wink:

Alle vier op hun eigen manieer erg mooi. Gefeliciteerd met deze forse uitbereiding van de familie :slight_smile:

Groeten,

Martin

Leuk setje(tu), de oranje springt er voor mij boven uit.