Oranje Planet Ocean of Aqua Terra ?

Na verkoop van mijn Breitling en Oris ben ik aan het kijken naar een PO of Aqua Terra.

Opvallend veel oranje PO versies kom ik tegen, tegen best wel aantrekkelijke prijzen.

Zit er een smet op deze versie ? Heb het idee dat deze niet echt populair is, gezien het aanbod.

Ik vind 'm op zich wel gaaf en het is weer 's wat anders.

Wat zijn de meningen hier op het forum ?

Of deze Aqua Terra

1 like

Hij knalt lekker maar lijkt me erg moeilijk te combineren met kleding… dat vloekt al snel denk ik

Ik vind hem geweldig. :+1:

Ik vind de oranje variant persoonlijk het mooiste :thumbsup: .

Oranje versie is super. Maar wellicht lastiger te dragen bij veel kleding.

De Aqua Terra even toegevoegd. Krijg ik ook een warm gevoel van :relaxed:

Zelf heb ik de PO met uitsluitend de oranje cijfers, veel subtieler en toch bijzonder. Je ziet m bijna nergens.
AT is ook een erg mooie tijdloze klok, het zal een beetje aan je gebruik liggen welke het best past.
Vrije tijd gebruik of als dresser.

Oranje versie is erg mooi, maar kijk indd even of je er waarde aan hecht of het bij je kleding past. Je hebt natuurlijk ook nog een PO die alleen oranje accenten op de plaat heeft, misschien een gulden middenweg?

Heb nog een Seamaster Professional 300 (Bond), die vind ik al aardig dressy en draag ik vaak op kantoor.

De PO zou dan inderdaad meer de vrijetijdsrol krijgen, alhoewel die bij ons op kantoor ook prima zou kunnen, we lopen niet in driedelig zeg maar :wink:

Natuurlijk heel persoonlijk, maar voor mij de AT, zonder twijfel. De oranje PO zou ik nooit nemen. Een duiker in een niet alledaagse kleur, dan zou ik voor een Seiko monster gaan oid (en kan hou je geld over voor de AT ;-)). Ik ben een groot Omega fan, maar ik zou die niet zo snel in een kleur nemen die ik niet overal bij aan kan trekken. Die AT kan overal bij.

Maar een monster is een gedrocht, kun je met de beste wil van de wereld niet over de PO zeggen :wink:

Deze:

4 likes

Ik vind het beide zeer aantrekkelijke klokken maar ik denk dat je sneller uitgekeken raakt op de oranje PO. Zelf heb ik de versie met enkel de oranje cijfers, ook ik zou daar voor gaan.

Uit jouw 2 keuzes zou ik de AT kiezen.

Die ja, erg mooi!

Maar als het je stijl is, dan zeker de oranje klatser!
Ik vind het mat oranje zo veel mooier dan het glanzende van de vorige.serie.

De oranje PO is naar mijn smaak iets te opvallend. Het model met de grijze bezel vind ik dan wel weer erg mooi maar deze zijn iets populairder en dus iets duurder. Verder zijn de PO en de AT erg verschillende horloges, de PO is meer een tool/vrijetijds horloge, de AT is wat meer dressy. Ik zou zelf kijken of je een PO met grijze bezel kunt vinden voor een mooie prijs!

@rednax beide prachtige horloges, maar ik denk dat de AT veelzijdiger/draagbaarder is dan de PO i.v.m. de kleur. Sinds afgelopen weekend heb ik de AT Co-Axial 8500 38,5 mm met blauwe dial in mijn bezit, bevalt uitstekend dus ik raad zeer zeker de AT aan!

Succes met je keuze!

Groet,

Remy

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20160124_124736_zpsbian64h2.jpg.html][/URL]

Persoonlijk vind ik het oranje juist wat de Planet Ocean onderscheidt van vele andere Submariner-achtige duikhorloges. Ze zijn bijna allemaal zwart en lijken erg op elkaar. Alleen als het je enige horloge is zou ik een zwarte nemen omdat dat overal mee combineert, zo niet dan zou ik een oranje versie nemen. Succes!

5 likes

Heb deze oranje PO al sinds 2008 en verveelt nog steeds niet.
Draag het met oranje leren band of zwart leer.
Momenteel weer aan een shark mesh

En ja ik combineer het wel eens met kleding.en is goed te dragen met witte T shirt, zwart overhemd,grijs kostuum, blauwe spijkerbroek en licht beige trui.
Is altijd weer een plezier om te dragen

3 likes

Als je oranje wilt, dan zou ik het zo doen:

AT met oranje/zwarte Hirsch band.

2 likes