Oranje Planet Ocean of Aqua Terra ?

Wat bedoelt u?

Reactie op alle opmerkingen dat het niet goed bij je kleding past. Maakt niet uit toch, die oranje is super. Dan maar vloeken met je outfit.

Edit: Oeps sorry, je bent een dame zie ik nu. :blush: Niets persoonlijks Marjolein, maar mannen staan er toch om bekend weinig gevoel voor mode te hebben.

Die AT vind ik serieus mooi :thumbsup:

Nou, ik denk dat er genoeg HF’ers zijn die hier anders over denken. @anon50762135EV kom er maar in :laughing:

1 like

AT! maar niet met deze plaat.

de gemiddelde staartklokkenliefhebber zie ik indd nog niet zo snel z’n spencer met z’n sandalen matchen

2 likes

Dit wijf vindt de oranje ook het mooist.
saaiheid en gedekte kleuren zijn er al genoeg.

1 like

Ik viel dus een beetje over ‘wijven’.
Inhoudelijk ben ik het wel met je eens.

Gevoel voor stijl heeft niet iedereen. Getuige het gebruik van de aanduiding ‘wijven’.

Maar ot:

Ik heb twee AT’s gehad en heb op dit moment een PO (Liquid Metal). In alle gevallen met 8500 uurwerk. Ga je voor ouder, kom je met een PO goedkoper uit en krijg je een 2500 uurwerk. Minder edel dier (basis = Eta), maar wel weer platter. Somigen vinden een PO met 2500 uurwerk derhalve mooier.

Een AT is werkelijk vrijwel overal bij te dragen: ‘beach to boardroom’. De PO is sportiever, maar netjes. Hangt er dus sterk vanaf waarbij je het horoge draagt. Ik heb dressers ernaast, dus voor mij is de PO nu favoriet. Een wat uitgesprokener model. In mijn beeld een van de mooiste ‘duikers’ op dit moment.

Bedankt voor de sneer :thumbsup:
Je zult zelf ook wel begrijpen dat met ‘wijven’ niet letterlijk het vrouwelijk geslacht wordt bedoeld, maar in deze context enigszins grappig bedoeld is (maar zo niet ontvangen) als synoniem voor bijvoorbeeld ‘zeurpietjes’, zoals mannen onder elkaar de zeurpiet wel eens ‘wijf’ noemen.

Ga je nu ook nog beweren dat vrouwen zeurpieten zijn?:scream:
:wink:
Ik begrijp de context inderaad, sorry voor de ‘sneer’. Kwestie van ‘niet geheel eens met vorm en inhoud’.

1 like

Zoveel moed heb ik nu ook weer niet


2 likes

De Oranje! Zonder twijfel!
Hartstikke mooi horloge.

Mooi is hij zeker in chrono :slight_smile:

[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/1.jpg.html]

[/URL]

1 like

Oeh
 Mooi! Tevens jaloers


Ruilen? :smiley:

1 like

AT is een topper! Mooiste wijzerplaat van 2500 serie imho.

Ik zou het wel weten


En alle foto’s uit dit topic:

http://forums.watchuseek.com/f20/ode-my-omega-seamaster-aqua-terra-813867.html

2 likes

Ben wen ontzettende Seamaster fanboy, maar de PO staat nog niet op m’n verlanglijstje. Don’t get me wrong - prachtig horloge, maar ik vind hem qua formaat en kleur lastig om vaak te dragen. In combinatie met de relatief hoge prijs (tov vintage Seamasters die ik prefereer) is het er nog niet van gekomen, en zal het ook nog wel even duren. Maar ooit, als ik niet meer zo op geld hoef te letten, wordt ie aan de verzameling toegevoegd.

Ik heb de oranje Planet Ocean nu een jaar, en in dat jaar is ie maar sporadisch van mijn pols af geweest. Ik vond deze versie juist de leukste/mooiste, omdat de oranje kleur het net iets extra’s geeft. En wat het combineren met kleuren betreft, ik hoef 's ochtends niet uren te wikken en te wegen wat ik aan moet trekken, want dat heeft mijn baas al bepaald. Dus de PO past in ieder geval voor mij eigenlijk overal wel bij. En zo niet, jammer dan, ik ben niet zo van de mode politie.

Dus voor mij is de keuze niet zo moeilijk. Ik heb er zelfs nog een aangepast bandje bij gekocht.

2 likes

:joy: