Oranje Seiko Turtle

Zeker wel. Ik vind zwart rete stoer, alleen ben ik allergisch voor krassen op coatings…

1 like

volgens mij issi hier echt zwart

Ik kwam deze tegen bij dagaz, maar is denk ik niet helemaal wat je zoekt:

1 like

ja, dat is ook mijn probleem. ik draag hem minder dan ik wil :sweat_smile:

1 like

Niet helemaal, maar komt tot nu het dichtst in de buurt.

En ja, dat plaatje heb ik ook gezien. Weet alleen niet of ie in n donkere lichtval is gefotografeerd en of ie authentiek is. Hoop het wel, want dan weten we iig welk model een passende chapterring heeft.

1 like

Ik denk dat de bezel wel oranje blauw is,

2 likes

Thx. Die insert valt dan helaas af.

Na wikken en wegen, wil ik m’n srp789 modden met oranje chapter ring, oranje minuten wijzer en toch een zwart oranje bezel insert.

Is er iemand die me kan helpen bij het samenstellen en in elkaar zetten van mijn oranje Seiko mod? Ik weet bv niet waar ik de onderdelen vandaan kan krijgen.

1 like

Misschien kan Perry van Mister Limited je helpen? Ik heb laatst een originele band via hem besteld. Misschien kan hij ook wel aan originele wijzerplaten etc. komen. Ik ben z’n naam op het forum even vergeten… Maar je kent hem vast!

1 like

voordeligbijdetijd

2 likes

NL bedrijf:
https://www.watchpartsplaza.com/nl/

1 like

Ik vrees dat ik niet verder kom dan de Dagaz bezel insert met zwart en oranje. Weet iemand echter of deze op de Turtle duikersring past? Er staat dat deze past op bv een skx007, maar ik weet het niet voor Turtle.

Oh crap, net gegoogled dat skx007 bezels niet op de turtle passen. Iemand nog suggesties?