Oranje Sumo aan Anvil

Mijn EK Sumo kan nu (nog meer) een stootje hebben. Geweldige bracelets die Anvil/lumpy’s. Dat de band (uitgezonderd de aanzetstukjes) 22 mm is brengt het horloge wat meer in balans m.i.

Mooi horloge alhoewel ik de de oranje sumo vaak beter vind uitkomen op leer of rubber, maar dat is niet zo jouw ding, geloof ik ?
Zit een beetje te snuffelen naar een frisse zomerklok…wellicht een oranje Sumo ?

Jammer dat de lugholes erg ver van de kast zitten bij de sumo.

Ik heb ook rubber voor de Sumo hoor:)
Het is inderdaad zo dat de veraf staande lugholes wat beperkt in de banden keuze.
Aan de andere kant heb ik de indruk dat het door de kastvorm niet anders kan.

Prachtig, ik denk dat de Lumpy ook super staat bij een blauwe Sumo.
Laat ik er eentje bestelt hebben bij Rob :wink:

Mooie band! Waar kan je die scoren (en wat kost dat)?

leeuwentemmer Schreef:

Mooie band! Waar kan je die scoren (en wat kost
dat)?

Yobokies om en nabij de 80 usd, met Seiko sluiting.
(vlgs mij verkoopt Rob (monsterwatches) ze ook, maar ik had ook wat andere bestellingen bij hem lopen en heb de band maar gelijk mee laten komen)

Hij kost inderdaad $ 82,00 incl. Seiko sluiting en verzending bij Harold (Yobokies), verzending is heel snel, ik had de mijne binnen 4 dagen na betaling.

Een echte mooi passende rubberen band is de MM300 band.

Eric

Dank voor de info, ga direct bestellen als ik terug ben van vakantie. De standaard band valt me overigens ook niet tegen maar dit ziet er ook erg goed uit.

Mooi dattie naar 22mm loopt vanaf de aansluitstukken. De originele is 20mm meen ik ? En dat vind ik toch een beetje een kritiek punt voor zo’n mooi en wat duurder horloge …

Gefeli !

Paul.

echt mooi hoor!
Ik heb er eentje besteld bij Rob.

De mijne viel uit elkaar, Rob heeft deze toen vervangen voor een geschroefd exemplaar (tu). Was exemplarisch aldus Rob, het blijven mega stoere banden!

Verkoop je de Sumo nog :+