Oranje wijzerplaat

Voor een overtuigd republikein is het niet makkelijk om toe te geven maar: mijn horloge heeft een oranje wijzerplaat!

In de schaduw.

In het zonnetje (op deze bewolkte 30 april).

Met de toekomstige eigenares op de achtergrond.

mooie klok met een apparte kleur wijzerplaat, ik vind m top(tu)

Die van mij ook !!! ; Goed voor Koninginnedag !

:}
Is dat platinum wat ik zie blinken?

Van Doxa is bekend dat ze heerlijke oranje duikers maken. Wat een mooie klokken zijn dat toch ook maar een (licht) oranje PP? Dat is iets nieuws voor mij. Mooie wijzerplaat, mooie wijzers. Schitterend horloge, fraai vastgelegd.

Van Doxa is bekend dat ze heerlijke oranje duikers maken. Wat een mooie klokken zijn dat toch ook maar een (licht) oranje PP? Dat is iets nieuws voor mij. Mooie wijzerplaat, mooie wijzers. Schitterend horloge, fraai vastgelegd.

Bedankt voor het delen van zulke mooie foto’s van zo’n schitterend horloge Rainier! :}

Prachtig! Die band staat er ook heel mooi bij.
ik vind die (Engelstalige) leus van Patek Philippe zo mooi:

“You never actually own a Patek Philippe.
You merely look after it for the next generation”
:smiley:

Hartelijk dank voor jullie reacties. Hieronder nog de achterkant. Dit horloge is mechanisch, maar heeft een silicium (Silinvar) ankerrad, anker en veer. Het ‘lensje’ is bedoeld om deze onderdelen beter zichtbaar te maken, maar staat hieraan eerder in de weg.

Tjaah… de achterkant vind ik toch wel het mooist hoor :smiley:

marnix_moed Schreef:

:}
Is dat platinum wat ik zie blinken?

jazeker, dit is een platina horloge. Bij Patek herkenbaar aan het diamantje onder de 6.

Dus bij de 6 van Patek een diamantje? dan altijd Platina.

Dat dacht ik al te zien.

Wow… platina :}:}

Haha, ben nooit fan geweest van loepjes, maar dit is weer eens wat anders :stuck_out_tongue: