Nog een paar weken en dan zitten we vol in het EK geweld. Daarna al snel opgevolgd door de olympische spelen. Dit maakt dat ik graag een horloge wil kopen met met oranje accenten er in. Dat kan een oranje wijzerplaat zijn of een oranje band of iets anders oranje. Ik ben erg benieuwd naar wat jullie in de kast hebben.
Niks meer. Was mijn ding niet helemaal omdat ik niet veel kleding heb die daarbij past.
Maar eerlijk is eerlijk, bij voetbal en Koningsdag wil ik absoluut niet met iets oranje gezien worden, zodat de notie dat ik iets met sport of het koningshuis te maken zou willen hebben geen wortel schiet.
Verschil moet er wezen. Ik ga naar de laatste groepswedstrijd in Berlijn en vind dat ontzettend gaaf. Ik zal niet helemaal oranje zijn. Maar een oranje horloge vind ik dan wel gaaf.
Leuke band Sander.
Accentueert je wijzerplaat net genoeg.
Die zijn wel heel oranje.
Ik vind het zelf ook wel een geslaagde combinatie. Heb er ook wel eens een geheel oranje band op gehad maar dat was wat mij betreft een beetje ‘over the top’
Bulova Oceanographer Snorkel in fluoriscerend oranje (en dat licht op als een malle met wat UV licht erop, net als de middenlijn van de MN strap als je kiest voor “hot orange”)
Andere optie is een Casio GW-3000 met oranje band.
oranje horloge kopen
Thanks!
Hoe is het uurwerk van een Bulova? Ik vind onderstaande ook een mooi model. Wellicht dat ik deze met een extra band na de zomer subtieler kan dragen.
Het uurwerk van die Bulova is een Citizen/Miyota 8200 serie, zonder hacking seconds, en loopt bij die van mij ongeveer een seconde of 10 per dag voor.
Het is dus geen superdeluxe hoog accuraat uurwerk, maar wel een flink robuust practisch onderhoudsvrije automaat die als er onderhoud nodig is, vrij eenvoudig te helpen is.