Oranjekoorts

Dank je

Ja ik had de laatste blijkbaar want na mijn bestelling was hij uitverkocht.

Maar hij is nog steeds niet verzonden dus ik hoop dat die Fransen een beetje kunnen tellen

Als hij bevalt dan bestel ik ook de zwarte rubberen band. Ik denk dat hem dat ook wel leuk staat

5 likes

7 likes

Mijn horloge met oranje leren band en oranje wijzers.

3 likes

13 likes

NA Dit is hem geworden:
Vandaag heerlijk verwend door de kinderen met een aantal kleurplaten. En dit schitterende horloge met oranje :small_orange_diamond: details.

Een :orange_heart:SEIKO 5 SPORTS SRPH33K1​:orange_heart:. 40 mm huis 15mm hoog met het automatische 4r36 uurwerk. 41 uur gang reserve en een band breedte van 20 mm.

Ik hoop dat de arm vanmiddag nog vaak in de lucht kan om te juichen voor oranje. :soccer::goal_net::stadium:

IMG_4267

6 likes

10 likes

Ik heb weinig voetbalinteresse en vind het concept van een koning nogal beledigend maar dit ziet er echt gewoon heel erg gaaf uit.

Tof horloge, goed gematcht!

1 like

2 likes

De HFLE op een oranje tropic.

8 likes

6 likes

8 likes

6 likes

8 likes

Klaar voor!!

6 likes

Behalve dat zijn achternaam de kleur is als die van het nationale elftal heeft prins pils natuurlijk weinig te maken met de prestaties van ons nationale elftal.

Het is toch gewoon een mooi volksfeest op deze manier. Het zorgt voor saamhorigheid in een behoorlijk gefragmenteerde samenleving. Ik vind dat mooi.

1 like

Eens.

Ik wens eenieder hiervan heel veel plezier en saamhorigheid toe!

Ga maar even een stukje in een passende auto rijden.

5 likes

5 likes

3 likes