Hi,
Gisteren heeft @ori53 mijn SKX opgehaald. Vlotte communicatie vooraf, goede afspraak rond ophalen. Leuke babbel bij ophalen - aanrader voor een volgende keer
Groet, Vincent
Hi,
Gisteren heeft @ori53 mijn SKX opgehaald. Vlotte communicatie vooraf, goede afspraak rond ophalen. Leuke babbel bij ophalen - aanrader voor een volgende keer
Groet, Vincent
Canon lens gekocht om horloges er beter op te krijgen, super!! Ik raad Andre zeker aan als verkoper.
Alles was beschreven zoals het is en op één dag van Nl naar Belgie.
Bedankt Gr Roel
Zojuist een mooie SKX009J overgenomen van André. Ik schijn niet de eerste bezitter te zijn van deze klok
“In het midden” afgesproken bij een Starbucks zodat de Seiko onder het genot van een kopje koffie bekeken kon worden. Helaas blees de Starbucks bij aankomst gesloten en hebben we het op een ietwat frisse winderige parkeerplaats toch nog ruim een uur uitgehouden
André = Aanrader!
Horloge verkocht aan André @ori53. Snelle deal, mooi bod van zijn kant en vriendelijk contact. Aanrader!
Recentelijk een fijne deal gemaakt met @ori53 Tussen het eerste contact en het ophalen van het horloge zaten maar enkele uren Was gezellig André! Zo ook dat onze partners erbij waren.
Mocht dit HF-lid, wat niet zo actief is qua posten op het HF maar wel fanatiek meeleest, je benaderen… twijfel dan niet! Daarom dan ook vijf uit vijf sterren