Iemand in het bezit van of ervaring met de orient bambino in 36mm? Ik ben aan het overwegen om deze te bestellen maar twijfel nog…
Fraai!
Meerdere Bambinos in het ‘Orient Only’ topic voorbij zien komen, geen lelijke dingen over gehoord. Over geen enkele Orient overigens.
Kan alleen maar zeggen na recent 2 Orient day date’s in bezit te hebben dat ik het een mooi horloge vind.
En het formaat, ach dat is toch altijd goed, zolang het geen Invicta maten zijn?
Bij mij komt er binnenkort ook een in de collectie.
Ik heb eens even gekeken bij de specs, maar de 35mm en de 41mm versie hebben hetzelfde uurwerk. Alleen de Bambino met de subdial voor de weergave van seconden gebruikt een ander uurwerk.
Het verschil betreft dus alleen het formaat.
Heb zelf ook interesse in een 36mm bambino! Op stalen band ook echt prachtig. Ze zijn alleen stuk prijziger dan de 40,5 en 41mm modellen die toch voor 120-150 euro te vinden zijn op een hoop websites (amazon etc). De 36mm die jij toont hierboven vind ik wel voor 200, maar op stalen band toch 250… Pre-owned kom ik ze nooit tegen.
SanderGI Heb je deze nog gekocht? Ik zoek een goudkleurige dresswatch die tussen 32-38mm zit en ben benieuwd naar je ervaring.