Orient Bambino 38mm in Goudkleur

Te koop en/of te ruil:

Deze prachtige Orient Bambino krijgt helaas geen draagtijd en dat is zonde voor dit prachtige horloge met gebold glas en geweldig mooie wijzerplaat met goud accenten.

Wil hem ook eventueel ruilen tegen een Seiko SACM150 eveneens in nieuwstaat of een gelijksoortig horloge.
Belangrijk is de afmeting, dikte, conditie, goudkleur en ik prefereer een Quartz uurwerk.

Merk en model: Orient Bambino
Diameter: 38.4mm
Leeftijd: 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-2024
Factuur en/of certificaat: Boekje
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet met de originele verpakking
Verzendkosten of afgehaald: Kan afgehaald worden of verstuurd tegen verzendkosten in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Onbeschadigd c.q. in nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Automaat F6724 / Hacking
Vraagprijs: € 250,00 met originele leren bandje. Vintage metalen bandje is optioneel tegen meerprijs.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Met optioneel metalen vintage stijl bandje van WatchGecko. Meerprijs € 35,00

17 likes

Up, niemand in voor een ruil?
Kopen mag natuurlijk ook.