Orient horloges kopen

Hallo allemaal,

Ik loop dit forum al een tijdje af te struinen, maar nu toch maar besloten te registreren omdat ik jullie graag wat zou willen vragen.

Onlangs heb ik het merk Orient ‘ontdekt’, maar meteen ook ontdekt dat het hier moeilijk te krijgen is. Ik weet dat Seriouswatches een selectie heeft, maar ik ken geen enkele fysieke winkel die ze verkoopt. Ik heb twee vragen:

1. Zijn er in Nederland fysieke winkels die Orient verkopen?
  2. Wat zijn een aantal (internationale) webshops die Orient verkopen?

Ik op zoek naar bepaalde modellen zoals de ER2F002W en soort gelijke horloges.

Thanks!

Een webshop die in Nederland gevestigd is, is https://www.seriouswatches.com/collections/orient. Daar kun je de meeste modellen denk ik wel vinden. Op https://www.horloge.nl/orient/ kun je ze ook wel vinden.

Bedankt! En ken je ook nog fysieke winkels die dit merk verkopen?

//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net

Amsterdam Oost wijtenbachstraat hoekje lineusstraat zit een juwelier die orient heeft, heeft een modelletje of 15 in de etalage, vraag me niet welke precies allemaal en kom er vandeweek ook niet echt langs om een fotootje te maken voor je…

Toevallig liep ik nog een winkel tegen het lijf.

Ik had het ook nog nooit eerder gezien:

Oriënt overal waar je kijkt.

:sunglasses:

5 likes

In Enschede loop ik elke week, als wij de boodschappen voor mijn vader bij de Jumbo op Stadsveld doen, langs de etalage met Orient horloges van juwelier Anneveld.

Enschede is momenteel een hele feestelijke stad om te bezoeken😀.

Adresgegevens staan gewoon op internet, succes!

1 like

Heb wel es met Kaj v seriouswatches afgesproken. Toen had ie n aantal horloges mee waar ik in geïnteresseerd was.
Kaj is zelf ook n WIS. Hij had toen n horloge met die elektrische buizen waarin de tijd weergegeven kan worden.

Een wat?

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm%3DWIS%26amp%3Dtrue&ved=2ahUKEwjz16GWveThAhVGJFAKHSH6C2sQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw1mHR1tVxQODny_DNFTiogy&ampcf=1

2 likes

Muchas gracias @marnixmoed!

1 like

//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

Seriouswatches is zeker aan te raden, heb ik deze hier ook vandaan.
Topservice en zeer vriendelijke mensen om mee te handelen.

56b40ab353a998c9a65716f8be029eb80b971ee1_1_690x388

1 like

Thanks Brick! En waar zit deze?

Wat een ongelovelijk behulpzame mensen hier trouwens! Heel erg bedankt!

Ja dat is wel een dingetje…
In Malaga… Spanje.

:see_no_evil::blush:

1 like

In Berkel en Rodenrijs staan ze in de etalage.

Juwelier Kervezee

1 like

Zelf heb ik ze een aantal malen bij Creation Watches besteld:

https://www.creationwatches.com/

Reken wel op BTW en inklaringskosten. Maar dat is de prijs die je je betaald om in Nederland te mogen wonen :wink: Je hebt ze normaliter binnen 48 uur in huis.