Orient Kamasu: welke kleur?

Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben, ik wil graag zeker weten of ik hem wil zodat hij niet in de kast blijft liggen :wink:

Andere zwembroek kopen! Ik heb de blauwe gehad (2e op foto) maar die kon me niet erg enthousiast krijgen. Ik zou nu ook voor rood gaan.

1 like

Nieuwste modellen hebben een grotere kroon, wat denk je van deze kleur,

3 likes

Zo! Die is gaaf :ok_hand:

Ik heb hier ook naar gekeken, en zou dan idd voor deze kleur of die grijze gaan (de nieuwe rode spreekt me niet aan), maar ik ben niet helemaal zeker van de cijfers op de plaat. En deze zijn gelijk minder goed verkrijgbaar, dus het scheelt al gauw 150 piek

1 like

Rood nu afgeprijsd bij Amazon :+1:

Orient Automatic clock RA-AA0003R19B, silver-red, bracelet, silver-red, strappy https://amzn.eu/d/9RFcSVx

1 like

Alle prijzen lager dan ome Jeff hier: Search results for: 'mako III'
Voor zij die geïnspireerd zijn geraakt :wink:

En de nieuwe versies ook trouwens, scheelt een stuk minder dan 150 piek via deze site https://www.timeshop24.com/catalogsearch/result/?q=Orient+42+mm+RA-AA08

Deze:

3 likes

Ik blijf zelf deze het mooiste vinden.

4 likes

Die groene wijzerplaat blijft toch wel de mooiste in mijn ogen, heb zelf ook een paar keer op het punt gestaan om een van deze twee te bestellen.
Veel wijsheid toegewenst!

4 likes

Ach ja Casio duro in zwart voor de leuk erbij . Kan je vaak voor 60-100 euro vinden op het internet (Amazon enzo )

1 like

(21) [Verkauf] - Orient Kamasu Rot RA-AA0003R19B (uhrforum.de)

2 likes

Ik ben zelf nog heel blij met mijn groene Kamasu. Kleur is meer groen/blauw en komt pas echt los wanneer er direct licht op valt, anders kan deze redelijk donker lijken. Maar dat maakt de horloge ook makkelijker combineren dan een meer “in your face” groen. Bezel is meer groen dan dial. Grootste kritiekpunt van mijn kant: wanneer opgewonden is de kroon wat lastig om er weer in te draaien, het kan prima maar is je moet beter indrukken dan andere horloges die ik heb. En de bracelet is oké maar heb ik zelf vervangen door een van Miltat/Strapcode die nog een tandje meer solide voelt. Toch is het voor het geld echt een super ding wat mij betreft.

De rode lijkt me heel mooi maar zou voor mij lastig te combineren zijn. Ik weet dat niet iedereen blij wordt van Amazon maar daar zijn ze wel regelmatig onder de 200. En ze doen niet moeilijk over terugsturen als het toch niet in het echt is wat je ervan had verwacht.

Succes!

2 likes

Je kan met de 4 basis dial kleuren alles combineren.
Blauw, Rood,Zwart en Groen. :+1:

1 like

Ik had er nog niet aan gedacht om eens bij de buren te gaan kijken. Heb direct een account aangemaakt :innocent:

1 like