Gereserveerd - TK: Orient KD King Diver 21 jewels - 1976

Het welbekende (!) rijtje:

Te koop:
Merk en model: Orient King Diver
Ref.nr.: NW469620A-7FPT
Jaar: 1976 (?)
Kaliber: 46941, 21 juwelen
Diameter: 42mm
L2L: 48mm
Glas: plexiglas, gebold
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Hele toffe antieke Orient doos (of het de originele is, durf ik niet te zeggen :slight_smile: )
Verzendkosten of afgehaald: Beide is mogelijk. Voorkeur voor afhalen, omgeving Arnhem (verzenden is € 7,50)
Conditie (krassen, werking etc): Diverse krasjes, maar niet storend, heb zelf het meeste weggepoetst. Het horloge heeft onlangs een onderhoudsbeurt gehad (!), omdat het verzetten van de dag niet goed werkte. Gezien de leeftijd is het simpelweg in een prima staat. Daarnaast zijn deze horloges prima te servicen heb ik begrepen.
Zwarte band zit er niet bij, maar wanneer je deze echt wilt en je doet net moeilijk over de prijs van het horloge, zal ik ook niet moeilijk doen :yum:.

Vraagprijs: € 199,-

Voor uitgebreide info, zie mijn review destijds :v::
https://www.horlogeforum.nl/t/orient-kd-king-diver-21-jewels/325795

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Foto’s:

Op de originele band, zoals je ziet sluit deze niet echt lekker aan op de kast. Mogelijk dat dat dit opgelost kan worden met dikkere bandpennen? De band heb ik iig nooit gebruikt.

De antieke Orient verpakking. Erg gaaf.

Mochten er vragen zijn, laat het weten! :v:

Gr. Wander

10 likes