Orient Light Powered 4000 Titanium Solar Day Date

Eens een keer iets helemaal anders…

Niet rond, geen automaat en geen stalen band! De Orient Light Powered 4000 Titanium Solar Day Date.

Titanium kast en loopt na zes uurtjes naar het licht staren een half jaar. Prachtige afwerking voor dit geld en zelfs 100m waterdicht!

En aangezien foto’s meer duidelijk maken:

De wristshots:

Hier is met de lichtinval goed de sensor te zien:

Gefeliciteerd, mooie klok.

Veel draagplezier

Mijn beste,

Alhoewel mijn eerste indruk er een is van; “een beetje al te levendige wijzerplaat”, moet ik tevens concluderen dat, hoe langer ik er naar kijk, ik de schoonheid van dit horloge steeds meer bewonder.
Dus laat deze zonovergoten flonkering maar veelvuldig ons horlogeforum mogen betreden. Dan rijpt dit horloge naar meer, en meer begeerte.

Derhalve wens ik je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit flonkerende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Idd niet alledaags. Ik vind het een mooi horloge. Levendig ontwerp, maar toch niet “garish”.

Enig nadeel dat ik zie is dat het wschl moeilijk wordt om in de toekomst een passende band te vinden als de huidige versleten is.

Waar heb je deze gevonden ?

Dit ziet er goed uit! (tu) Lekker niet-alledaags klokje.

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Alhoewel mijn eerste indruk er een is van; “een
beetje al te levendige wijzerplaat”, moet ik
tevens concluderen dat, hoe langer ik er naar
kijk, ik de schoonheid van dit horloge steeds meer
bewonder.
Dus laat deze zonovergoten flonkering maar
veelvuldig ons horlogeforum mogen betreden. Dan
rijpt dit horloge naar meer, en meer begeerte.

Derhalve wens ik je dan ook veel genot bij het
koesteren en vooral dragen van dit flonkerende
horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Eeeh… dank je! Denk ik…:stuck_out_tongue:

Persoonlijk heb ik vaak wel een voorkeur voor drukke wijzerplaten en chrono’s.

Mooi ding, ik vind de kast wel wat glimmen voor titanium…het ontwerp spreekt me wel aan, heel veel plezier er mee.

Mooi horloge:~

Begin dit merk steeds meer te waarderen(tu)

Hij is in ieder geval flink gepolijst dus ik laat maar in het midden wat het is. Voor de prijs mag het van ook gewoon staal zijn met ‘titanium’ op de wijzerplaat. :smiley:

Zwaar is hij niet maar dat zegt niet zoveel. Ik ben in vergelijking met deze nogal flinke knotsen gewend met stalen banden dus dat is geen eerlijk vergelijk.

GroteBozeWolf Schreef:

Waar heb je deze gevonden ?

Deze via de Duitse bay gekocht.

Ze hebben een winkel:

http://www.schoeneuhren.de/

Of via ebay dus:

http://stores.shop.ebay.de/Schoene-Uhren__W0QQ_armrsZ1

Als je een beetje oplet hebben ze soms leuke aanbiedingen. Dan staat het horloge er voor een vaste ‘meteen kopen’ prijs en voor een biedprijs tussen. Geeft soms leuke voordelen.

@El Penumbra:

Idd. een goede betrouwbare verkoper. HEb er zelf m’n Orient Mako en een Orient multi-eye voor mijn vader gekocht.

Deze was blijkbaar tot nog toe aan mijn aandacht ontsnapt. Als hij echt minder dan 50gr weegt zoals in de ad. aangegeven kan hij niet anders dan echt van titanium zijn.

Ervaring met de verkoper is zeer positief. Snelle bevestiging en snelle verzending.

Dat is apart zeg, gepolijst titanium! Zie ik niet vaak.