Beste,
Is de Orient M-Force (Rode variant) het waard, wat zeggen jullie?
Beste,
Is de Orient M-Force (Rode variant) het waard, wat zeggen jullie?
Ten eerste is het een bom van een duiker. Daar moet je de pols voor hebben. In dit prijssegment zou ik persoonlijk eerder kijken bij Seiko of Citizen. Wat overigens niet betekent dat deze Orient van slechte kwaliteit is.
Geef eens wat opties de Seiko en Citizen met saffierglas want andere soort glas is bij mij garantie voor krassen? Trouwens de m-force is rond de 330 euro aanbieding online.
Ook al zou deze horlogebom een pietsje aan de grote kant zijn voor je pols: het is een geweldig statement om van de zomer losjes te flaneren. Onderscheidend!
Doen! Orient heeft ook in house uurwerken en doen niet onder voor eerder genoemde merken. En als ik me niet vergis zit Orient onder de paraplu van Epson net als Seiko.
Wat zoek je in een duiker?
Saffierglas sowieso, 20 bar en robuustheid. Deze Orient vind ik mooi alleen twijfel ik aan de zwarte bezel omdat bij mij er altijd krassen in komen en zo het mooie er snel af is.
Tis een toolwatch hè En krasjes komen er toch, op de sluiting, op de bracelet …
Is daar bestellen van horloges wel betrouwbaar? Heb daar nog nóóit iets gekocht…
Het enige wat ze doen is de order doorschuiven naar een leverancier, net als BOL bijv.
Jawel alleen op een zwarte of van elke andere kleur valt het veel sneller op. Dat is wat mij meer tegenhoudt.
Het zal me niets verbazen als de lak van de bezel glashard is of een coating heeft. Seiko monsters met zwarte bezel hebben dit ook en er is mij niets over bekend dat deze snel beschadigen. Wellicht is dit te vinden in de tech specs.
En anders … koop een G-Shock met tough solar
Nee Er zit geen PR meer in.
Zo jammer.
Dat was zo leuk
Nu is het een Invicta.
U overdrijft een beetje.
PR?
Power Reserve. Dat is een wijzertje wat laat zien hoeveel kinetische energie er nog in de main spring aanwezig is.
De nieuwe M-FORCE-modellen zijn ISO-standaard luchtduikershorloges van 200 m die de functionaliteit nastreven die wordt verwacht van een echt avonturenhorloge, met het aangepaste interne kaliber F6727. Ze omvatten ook een grote schroefkroon op de 3 uur positie en uni-directionele roterende rand. Nieuw voor deze modellen is een opvallend kastbeschermingsschild met een krachtige ronde vorm, die de schroefkroon en de rand beschermt tegen externe druk of schokken.
De stevige unidirectionele roterende rand is zwart, net als het beschermingsschild, en is gegraveerd met nieuwe numerieke lettertypen die opnieuw zijn ontworpen om te passen bij het nieuwe M-FORCE-logo. De wijzerplaat, gezien door saffierkristalglas met een antireflecterende coating, heeft in reliëf gemaakte indexen voor een driedimensionale look, bedekt met sterk Luminous Light om een uitstekende zichtbaarheid te garanderen, een essentieel kenmerk van het horloge van elke duiker.
Ook nieuw is de metalen armband. De solide en stevige eindschakels sluiten nauw aan op de krachtig gevormde nokken om naadloos met de behuizing te integreren. De schakels zijn gerangschikt op een kortere staanplaats voor extra comfort.
Kast:
Uurwerk:
Functies:
Bandje: