Orient only (Deel 1)

Stikkertje ging er heel makkelijk van af :grinning_face_with_smiling_eyes::+1: zonder resten

1 like

Mooi, nou is 'ie niet meer origineel en €100 minder waard. Ik zie 'm wel in het blauwe gedeelte. :sunglasses:

7 likes

:rofl: shit. Dan moet ik m maar houden

Hij gaat te ruil, niet te koop, tenzij niet anders kan :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Voor wat? Geld heb ik toch niet.

3 likes

Mooi setje! De suede strap is ook heel tof in combinatie :+1:

1 like

Ja… nu ben ik ook wel benieuwd :thinking:

Ik wil de Tissot PRX quartz. Kleine kans dat iemand m wil ruilen maar nooit geschoten is altijd mis

1 like

9 likes

Nog altijd erg blij met deze. Maar die nieuwe Panda dial speedmaster van Seiko ziet er ook echt top uit…

9 likes

Geweldig horloge :heart_eyes:

10 likes

Orient NA vandaag

10 likes

Gefeliciteerd dat is een chique zeg.

2 likes

Dank Arnold! En op een rubber Orient band, dat contrast sprak me wel aan :grinning:

2 likes

Mooie aanwinst! En inderdaad, een heel nette verschijning, maar toch past ie goed op het rubber, wat over het algemeen meer sportief is. Gaaf!

2 likes

9 likes

Mooi exemplaar zeg! Is dat lichtval op een zwarte dial…of zie ik een bruine kleur?

2 likes

Is echt de kleur. Beetje bruin naar geel

8 likes

Gaaf man, tijgeroog-achtig, heel erg mooi. Goede combi met de bruine band ook :+1:

2 likes

Zeker de band past er perfect bij. Normaal is rubber idd vaak sportief, maar wat Nash al zegt het maakt het horloge een hele netter verschijning. Brengt mij wel weer op ideeën. Een topper.

2 likes