Mij te ‘flashy’, maar wel leuk!
Voor mijzelf ook te flashy. Wel apart om te zien.
Ik ga volgende maand weer naar Thailand. Zal eens kijken of die dan nog beschikbaar is
Vind de eerste wel geslaagd.
De tweede is to much voor mij.
Heb dat niet als nadeel vermeld Hans. Is de beschrijving van het horloge.
Die handwinding en hacking op automaten zorgt er vaker voor dat het uurwerk complexer wordt. Duurzaamheid gaat er niet op vooruit.
Zo had ik dat ook niet opgevat. Het affakkelen van een uurwerk vanwege het ontbreken van handwinding en hacking is wel een steeds terugkerend thema bij reviewers op Youtube.
Ze reviewen een prachtig horloge, zien dat er een Seiko 7S26 in zit en ze zijn er al klaar mee. Wat een onzin. Sowieso neem ik die reviewerd op YT met een flinke zak zout.
Yep Hans, zo is het maar net.
Die 7S26 of die F4902 zijn onverwoestbaar. Simpel en alle kinderziektes e.d. zijn er allang uit.
Ik wind trouwens geenenkele automaat van mij op. Hang hem aan de pols, zet hem meestel later op de dag wel op tijd.
Schitterend!!!
Heel mooi hoor, wel beter met die nieuwe dial zo! Blij om te zien dat het mooi is gelukt!
Ik zou persoonlijk ook nog een zwarte secondewijzer erop doen. Dat rood is net ff iets te fel
Bedankt voor de tip! Spat er wel vanaf ja. Zou wel meer stealthy zijn. Even verder kijken. Wil graag alles origineel houden.
Vind de rode secondewijzer niet verkeerd.
Knalt er lekker uit en past goed bij het logo!
Sinds gisteren:
Vanmiddag te vervangen door de oranje versie om met het weer op één lijn te blijven.