Hier iemand anders enthousiast over de deze maand aangekondigde nieuwe bambino’s in 38 (!) mm?
Jazeker, eindelijk een mooi maatje.
Jammer dat het datumvenstertje niet mooi is afgewerkt.
Als ik deze niet hier op HF had gekocht was ik zeker voor de nieuwe Bambino gegaan.
Die rechts onderaan is prachtig! Ik voel een NA komen …
Ja die RA-AC0M04Y zou denk ik ook mijn keuze zijn. Maar een Orient kopen is waarschijnlijk zelf juweliers vragen of ze ze kunnen inkopen he? Vind ik altijd zo jammer. Zie ze nergens te koop behalve SeriousWatches en die staat op uitverkocht.
Die is ook 38mm en inderdaad domed glas, helaas geen saffier maar je kan niet alles hebben hè
Ja, maar nog niet zo enthousiast over de kleuren.
Weinig spannend deze kleuren idd.
De maat vind ik wel top
Beste Proenski,
deze post is van een tijd geleden, maar ik kwam hem toevallig tegen en ik vind het een heel leuk horloge.
Ik heb al een Orient en een Orient Star en zou deze er best bij willen hebben. Weet je misschien nog het juiste typenummer er van, zodat ik kan gaan googelen of hij misschien nog ergens te koop is?
Als ik alleen zoek op Orient Star (automatic) GMT vind ik hem nergens.
Alvast dank voor de moeite,
Huibert
DJ00002W
Mooie kleur plaat is dit…
Deze Orient is een mega bandenslet. De vorm van de kast is prachtig, 37 mm doorsnede. Qua afwerking heeft Orient zich uitgeleefd. Hoofdzakelijk geborsteld; het polijstwerk is minimaal. De zwarte wijzerplaat is bij de minutenmarkers iets anders; leuk als je hem beweegt en het licht iets anders valt.
Referentie is FAB0000EB. Voorzien van een recent in-house automatisch uurwerk F6724; jazeker, die zit ook in de Bambino’s IV.
Heb hem nu op de welbekende geribbelde mosterd NATO van Cheapest NATO Straps. Resultaat is een combinatie.
Als de flap naar beneden wijst is die nog mooier.
Ik kan hem net niet omslaan (geribbelde stof is stug); heb hem normaal en tandje ruimer staan dan komt ie net boven de houder.
Merk dat de CNS bandjes korter zijn dan die van andere merken. Ik heb een 20 cm pols.