Ik heb saffier in mijn Oriënt Mako XL laten zetten en draag m op diverse nato straps.
Perfecte beater horloge
Ik heb saffier in mijn Oriënt Mako XL laten zetten en draag m op diverse nato straps.
Perfecte beater horloge
Beiden uit Kazachstan, de groene in 2013 nieuw gekocht voor omgerekend 6 tientjes, de zwarte gekregen van familielid.
Allebei zeer apart! Leuk hoor! 
Nice 
Ik kwam vanmorgen de onderstaande tegen. Niet per definitie mijn ding, maar oogt wel vrolijk!!
Ik had deze al eens in een ander topic geplaatst, maar vond het wel een geslaagd plaatje, dus nogmaals in dit topic;
Qua dag-aanduiding lijkt ie op mijn Avi8

Heb je ook een lumeshot? Ben wel benieuwd hoe de lume is in vergelijking met een seiko.
Goeden avond,
Vanavond mijn NA eens omgedaan.
Een mako XL met flinke gebruik sporen.
Voor mij geen probleem, heb het horloge gekocht om hem dagelijks om te hebben, met werk en klusse. Maar ook gekocht of een Diver 44mm mij zou staan. Heb alleen grotere en zwaardere horloges… ik moet zeggen, dat ik er erg aan moet wennen…
Maar ik geef het wel de kans, anders gaat hij naar mijn zoon…die vond hem “dik” 
Gelijk nu mijn vraag: de bezel is flink beschadigd, is deze te vervangen? Zo ja waar
En na het praatje nu een plaatje
Zojuist de Ray II weer op een stalen band gezet en de Kamasu op een nieuwe leren band. Erg tevreden met het resultaat!