Oriënt millenium vandaag.
Waarom verzuip jij je horloges, wat hebben ze je misdaan ? 

Haha is mijn werkhorloge en die was erg vuil.
Krijgt een badje in de watertafel. 
hé, nils
ben je met een nieuwe collectie begonnen? 

of zat dit merk ook al een tijdje in je verzameling?

je gaat toch de citizens niet buiten gooien hé?
anders moet ik eens langs komen om je op andere gedachten te brengen 


nee, hoor was maar een grapje 

Hey Ludo,
Heb nog 1 kwarts Orient en heb een Orient Star gehad…
Zeker niet allemaal maar wel een deel…beetje diversiteit in de collectie 

Glaasje melk staat klaar hoor 
…als je komt pas maar op voor mijn Shitzu’s 



Prachtig Nils 


Thanks 

Een vergelijkbaar model FAB00001C kost iets van 7 tientjes. Nieuw
Ben je nu helemaal over op de Orient?

Hahaha…nee hoor, de laatste tijd alleen maar voor ‘mij’ dan, leuke modellen tegenkomen…wees gerust, morgen komt als het goed is mijn laatste Orient Star én ook weer een Citizen (deze 2 gaan mij geld kosten
invoerkosten
)
Niet heel erg geloofwaardig 









