Ik vermoed dat, maar weet het niet zeker.
Precies dat, geen rotor dus dunner.
Wow, gaaf. Jij hebt hem.
Ja, die bedoelde ik ook. Da’s inderdaad een Orient. Was ik even vergeten. Staat ook op mijn wish list.
Ben benieuwd!
Ik vind hem te bloot, kan maar beter een dial aantrekken.
Er zitten af en toe best leuke nieuwe Star modellen bij, alleen begrijp ik niet waarom ze vasthouden aan die Romeinse 12 ? Die stoort mij om eoa reden.
Soms kun je te ver doorslaan met Skeletons. Een open hart is soms wat subtieler
Vandaag maar weer eens om de pols gooien. Op het oog is dit een doodgewone Mako 1st gen, en als je het horloge bestudeert zie je inderdaad niets afwijkends. De eerste batch van de gele Mako was helaas een ‘USA Only’ model en ik kon er helaas niet eentje van bemachtigen.
Ik besloot een virtueel adres in de USA aan te maken voor het geval dat dit nog eens zou voorkomen, en maakte daar enkele keren gebruik van.
In 2014 besloot Orient om de gele Mako nog eens uit te brengen als 'Limited Edition, 10th anniversary celebration of the Mako". Slechts 90 exemplaren, dus ik ging er in principe vanuit dat ik kansloos was. Toch lukte het, mogelijk omdat de meeste Amerikanen op één oor lagen toe ze opeens op de website verschenen en ik klaarwakker was. Saved by time zones? Het is maar een hypothese.
Mooi Kamasu. Ik had er 3 nu nog maar een in Teal Green.
De rode en blauwe hebben inmiddels een ander pols.