Orient only (Deel 1)

Blijft zon fijn horloge!
Foto van vrijdagmiddag.

7 likes

Heb ik ook laten doen bij mijn Mako XL.
Is top

1 like


:grinning:

11 likes

Ik had van de week geen dikke zware duiker meer in de horlogedoos. Paniek!
Gelukkig is alles weer geregeld. :slight_smile:
De Mako XL. Wat een kwaliteit voor het geld.

6 likes

Bling Bling :joy:

13 likes

Mooie combi! Waar heb je het saffierglas erin laten zetten? Mijn Ray Raven 2 heeft flinke ā€˜chips’ uit het mineraalglas. Ter zijner tijd wil ik er wel een nieuw glaasje in laten zetten door iemand die meteen de waterdichtheid weer kan garanderen.

1 like

Thanks.
Heb het glas hier laten plaatsen: Horlogeglas.nl
Horloge opgestuurd met tekst en uitleg (met ar-coating).
2 weken later weer in mijn bezit. Aanrader :+1:

3 likes

En de waterdichtheid?

2 likes

Ook getest door hem. Tot nog toe geen problemen :sunglasses:

1 like


mijn orient sun and moon overgenomen van @JanDoedel nog steeds zeer content mee.

7 likes

Ben blij om dat te horen!

1 like

Orientstar aka Revolver :wink:
DSC00120

7 likes

20 likes

Dames, heren,
Deze grote (37incl kroon/45mmhoog) Oriƫnt met datum, dag en 24uurssaanduiding, wil ik in de blauwe hoek zetten.
Maar ik kan nergens info vinden voor prijsbepaling of welk binnenwerk of etc etc
Wie helpt me verder en weet een site/lead?

Edit; zie onderaan op wijzerplaat al welk movement gebruikt is… :roll_eyes:

7 likes

25 likes

Orient Millenium, prachtig maar gaat zo in het blauwe gedeelte.

10 likes

Op die blauwe band : schitterend :ok_hand:

1 like

Thanks :+1:

Blij mee? Twijfel tussen de white of cream dail. Blauwe wijzers maakt dit horloge wat sportiever en unieker in mijn optiek?

Zeker, ik ben erg blij met het horloge. Ja, lastige keuze. De cream dial met blauwe wijzers is ook mooi, maar mijn voorkeur ging toch uit naar de white dial. De blauwe wijzers geven het horloge wel iets speciaals t.o.v. de andere bambino’s inderdaad.