Blijft zon fijn horloge!
Foto van vrijdagmiddag.
Heb ik ook laten doen bij mijn Mako XL.
Is top
Ik had van de week geen dikke zware duiker meer in de horlogedoos. Paniek!
Gelukkig is alles weer geregeld. 
De Mako XL. Wat een kwaliteit voor het geld.
Mooie combi! Waar heb je het saffierglas erin laten zetten? Mijn Ray Raven 2 heeft flinke āchipsā uit het mineraalglas. Ter zijner tijd wil ik er wel een nieuw glaasje in laten zetten door iemand die meteen de waterdichtheid weer kan garanderen.
Thanks.
Heb het glas hier laten plaatsen: Horlogeglas.nl
Horloge opgestuurd met tekst en uitleg (met ar-coating).
2 weken later weer in mijn bezit. Aanrader 
En de waterdichtheid?
Ook getest door hem. Tot nog toe geen problemen 
Ben blij om dat te horen!
Orientstar aka Revolver 
Dames, heren,
Deze grote (37incl kroon/45mmhoog) Oriƫnt met datum, dag en 24uurssaanduiding, wil ik in de blauwe hoek zetten.
Maar ik kan nergens info vinden voor prijsbepaling of welk binnenwerk of etc etc
Wie helpt me verder en weet een site/lead?
Edit; zie onderaan op wijzerplaat al welk movement gebruikt is⦠
Op die blauwe band : schitterend 
Thanks 
Blij mee? Twijfel tussen de white of cream dail. Blauwe wijzers maakt dit horloge wat sportiever en unieker in mijn optiek?
Zeker, ik ben erg blij met het horloge. Ja, lastige keuze. De cream dial met blauwe wijzers is ook mooi, maar mijn voorkeur ging toch uit naar de white dial. De blauwe wijzers geven het horloge wel iets speciaals t.o.v. de andere bambinoās inderdaad.












