Orient Millenium, prachtig maar gaat zo in het blauwe gedeelte.
Op die blauwe band : schitterend
Thanks
Blij mee? Twijfel tussen de white of cream dail. Blauwe wijzers maakt dit horloge wat sportiever en unieker in mijn optiek?
Zeker, ik ben erg blij met het horloge. Ja, lastige keuze. De cream dial met blauwe wijzers is ook mooi, maar mijn voorkeur ging toch uit naar de white dial. De blauwe wijzers geven het horloge wel iets speciaals t.o.v. de andere bambino’s inderdaad.
Heel mooi de kleur vastgelegd wat ik vrij moeilijk vind bij deze
Dank je. Ben ik helemaal mee eens, kan er bijna geen fatsoenlijke foto van maken.
Maar hier is het ook soort van een beetje gelukt. Beide keren in HDR geschoten.
Hier vind ik de wijzerplaat meer richting blauw…Als ik de groene draag zie ik zelf wel vaak de mooie donkergroene plaat
vandaag heb ik een mooi pakje aangekregen
deze had ik normaal verleden week vrijdag aan moeten krijgen, maar ik was niet thuis, dus de leverdatum uitgesteld tot vandaag.
even snel uitpakken
zenuwachtig blij, kennen jullie dat?
wel dat was ik even
snel even het bandje aanpassen
en,……. tataa!!
zeer blij mee, jongens
dit is dan mijn two piece orient collectie
Net uitgepakt, vers van de postbode en om gegooid. Past precies geen schakel eruit op zijn grootste stand. Zijn zeker niet zo groot die Japanners.
In 13 dagen hier vanuit Singapore met Singpost en geluk gehad want geen btw invoerrechten.
Ziet er goed uit, tijd zal leren hoe hij bevalt.
Groet Martijn
Mooi hoor
Heeel Fraai! Zie ik het nou goed dat ook de wijzers niet chroom, maar zwart zijn?
Super
Mede door de prachtige foto’s hier en de aanwezigheid van Orient op mijn shortlist overweeg ik een Orient aan te schaffen… Heb een verkoop gedaan omdat ik na het uitdunnen van m’n collecitie toch merkte dat ik flipper drang kreeg en de collectie toch wel uit iets meer dan 3 mag bestaan
Ben er voor mezelf nog niet helemaal over uit of het een Triton of Mako XL wordt. Ik neig iets meer naar de Triton vanwege de power reserve indicator die ik gewoon gaaf vindt op de dial… . Daarnaast vind ik hacking en handwinding ook wel een grote plus!
De Mako XL heeft met zijn iets groter formaat en dag en datum functie weer twee plusjes te pakken…
Hebben jullie nog op en of aanmerkingen op beide? Hoe zit het met afwerkingen van beide?
Het zou sowieso mijn eerste Orient gaan worden.
P.s. Is er hier trouwens iemand die van zijn Triton af zou willen, de blauwe versie bedoel ik dan!
Ben me bewust van de Mako XL hier in het blauwe gedeelte overigens, die maakte me aan het twijfelen.
heb eigenlijk niets met deze twee modellen, maar als ik zou kiezen zou ik de Mako XL nemen.
de lay-out van dit klokje spreekt me meer aan dan de andere, enkel door de wijzerzin
ik ben meer voor dressers, komt mss daardoor
maar ik zou op je eigen gevoel verder gaan, dat is uiteindelijk steeds de beste weg