Orient only (Deel 1)

10 likes

Die vind ik zelf ook erg tof. Als de prijzen wat zakken, dan gaat ie er bij mij sowieso komen.

Ooh, was hem ook echt niet van plan om weg te doen hoor, is ook één van mijn favorieten :sweat_smile:
Ik had het meer over nog een nieuwe voor erbij. De blauwe Ray II is inmiddels besteld. Ben bang dat ik van elke Orient duiker er eentje ga moeten hebben. Je weet wel, om de OCD niet op tilt te laten slaan :joy:
Dus mocht iemand nog van zijn zwarte Mako II af willen voor een vriendenprijs, doet u mij een gilletje dan. Die heb ik namelijk nog niet :sweat_smile:

En nog een paar plaatjes van deze week

17 likes

Met jubilee is ie helemaal :heart_eyes:

1 like

Echt he! :grinning:
Dit is er eentje van WatchGecko die ik voor een habbekrats in de sale had opgepikt :blush:

1 like

Waanzinnig!!!

Waar kopen jullie je Orient?
Allemaal online?

1 like

Op twee na, die ik hier lokaal kon kopen, alles online. Orient USA was een tijdje goed te doen, de een of andere Duitse online winkel waarvan ik de naam vergeten ben, en natuurlijk Amazon.de.

1 like

Ik ben nooit zo van de horloges online.

Amazon.de dus toch maar eens kijken.

1 like

Dutyfreeislandshop.com

In NL bij seriouswatches

1 like

Luna-Time.de? Daar fluctueren de prijzen in ieder geval nogal van dag tot dag.

Moet eerlijk bekennen dat ik een paar keer per week wel even kijk. :grimacing:

Nee, niet Luna-time. De website gevonden: Schoeneuhren. Deze winkel was indertijd een van de goedkoopste in Europa.

Of dat nu nog zo is durf ik niet te zeggen. Ik ben een beetje uitverzameld lijkt het, dus vergelijk ik de prijzen niet meer met elkaar.

2 likes

Wilde hem wegdoen. Maar is toch een van de mooiste witte platen in horlogeland.

20 likes

Ruilen met mijn small seconds?

3 likes

En terecht. Weg met dat lelijke ding. Ik bied 10 cent per gram. :wink:

Nee vind dat spierwit net iets mooier.

1 like

Als ze daar nu eens de datum zouden weglaten :yum:

3 likes

Zo dus.
Is wel mooier idd.

3 likes

Maak dan ook nog even de small-hands-cirkel kleiner en hij is helemaal perfect. Ik vind namelijk de cirkel te dicht op de as van de uur- en minutenwijzer zitten.

Okee, aangepast.

5 likes

Nee dat gaat m niet worden, beter om de subdial te laten zakken en de 6 af te kappen