Orient only (Deel 1)

Getver, dat is echt zonde van de 6.

:smiling_face_with_three_hearts:

Misschien moet je bij Orient solliciteren voor Dial Designer?! :wink:

1 like

Welnee, da’s een echte vintage look :wink:

2 likes

Mooi horloge. Alleen dat gekke boogje onder de small second. Wat doet dat daar? :wink:

Die telt voor 6 :grin:

1 like

Ja lijkt me wel leuk. :+1:
Iemand toevallig connecties daar? :slightly_smiling_face:

Onderste gedeelte van de zes?

Zo?

2 likes

Kan zeker alleen zou ik dan de subdial groter maken, past makkelijk :+1:

1 like

Done.

4 likes

Perfect, ik zou 'm zo kopen :+1: :+1:

1 like

Ja ik ook als hij er zo in het echt zou gaan komen. :+1:
Datumvenster erop ontsiert, bij dit model, de wijzerplaat en de balans is er dan uit esthetisch gezien.
Nu oogt het veel mooier idd.

1 like

Zwarte saturation.:smile:

11 likes

11 likes

Nieuw model zojuist gespot op IG! Heftig…

4 likes

Oh, maar er zijn meerdere nieuwe versies van de Neptune uitgebracht onlangs.

Ik vind deze variant persoonlijk mooier.

3 likes

Ben ik de enige die direct aan een SKX009 moest denken?

Oke, ik ben niet blind en zie de verschillen ook wel, maar ipv een 5KX, is dit niet de opvolger, voor zover je daar van kan spreken natuurlijk?

2 likes

Ja en nee. Ik heb de Neptune en de afwerking is meer richting een Turtle dan een SKX. Maar misschien wel qua looks. De kast en formaat ervan zijn wel anders. Vooral de lug-to-lug is forser bij de Neptune.

Het valt mij nu wel op dat er een grote overeenkomst bestaat met de nieuwe Seiko 5kx lijn. Ook deze variant van de Neptune is geen echte duiker meer in de zin dat hij ook niet meer gecertificeerd is net als de 5kx.

Dus, @Jason_Nash, ik vermoed dat je gelijk hebt: Dit is geen echte iteratie vd Neptune, maar gewoon een uitgeklede look a like.

1 like

dit is nu al de tweede keer dat het mij gebeurt dat die stomme postbode niet aan de deur komt :rage:
gewoon ff snel een papiertje in de bus met de mededeling dat hij/zij aan de deur is geweest en het pakketje niet kon afleveren en dat ik het pakketje morgen mag afhalen op een afhaalpunt :roll_eyes:

dus in plaats van dat ik vandaag kan genieten van de Orient Mako II Automatic 200M FAA02002D9 moet ik nog een dag wachten :cry:

ja, ik weet wel waarom hij/zij niet aan de deur durft te komen maar je staat v#rd#mm# in de buitenlucht, laat je toch eens goed informeren zou ik zeggen, 'k krijg er de webbe van :expressionless:
heb natuurlijk nu een klacht neer gelegd online want het mag stoppen deze bangmakerij.

images (1)

2 likes