Orient only (Deel 1)

Ik vind een lume pip, schroefkroon en 200m waterdichtheid toch iets beter dan een 5KX.

Ik vraag mij altijd af of het achterwege laten van de ISO certificatie echt te maken heeft met een mindere bouwkwaliteit en betrouwbaarheid van een horloge, of simpelweg een kwestie van kosten en tijdbesparing.
Als ik het onderstaande artikel lees, dan zou ik als horloge producent de ISO certificatie ook overslaan. Ook al voldoet mijn horloge aan alle eisen :sweat_smile: Wat een gedoe.

2 likes

Deze blijft zo tof :man_shrugging:t3::heart_eyes:

Heeft er niemand een mooie Oriënt met blauwe wijzerplaat te koop?

Je bedoelt hier op HF? Mijn blauwe Neptune verkoop ik niet. Helaas.

Orient, zonder trema… Ik zou het blauwe deel van het forum in de gaten houden

Ja dat weet ik maar dat maakt die telefoon er steeds van.

Ik hou het blauwe deel al weken in de gaten maar hij is nog niet langs gekomen.

We blijven het in de gaten houden.

Voor minder dan €130 euro in huis :ok_hand:

1 like

Neem dan deze Neptune:

Met saffierglas, een echte duiker dat Japans gecertificeerd is en met hetzelfde superieure uurwerk als dat uit Orient’s Saturation Diver, maar dan voor een fractie van de prijs.

6 likes

Eigenlijk heb ik hem al lang gevonden, maar dan wil ik hem met een stalen jubilee band.

Alleen bestaat die denk ik niet en ik weet niet of en hoe daar zelf een stalen band aan te zetten.

2 likes

ok, na de nodige ophef gister, :neutral_face: ben ik hem dan gaan halen :slightly_smiling_face:
yep, de FAA02002D9 ligt nu bij mij thuis :smiley:
snel even wat inkorten:

en hij is klaar voor op de pols :ok_hand:

15 likes

Gaaf zeg.

Erg mooi!

1 like

Nog meer eigenaren van de ‘3-star’ Orient budget kampioen?

8 likes

Binnenkort! Incoming. Wil sparen voor een Tudor maar kon me niet beheersen, had deze al enkele maanden in de mot.

1 like

Uiteraard :nerd_face:

10 likes

Gaaf zeg.

Ja veel mooier :+1:

Net de (voorlopig even de laatste, ja echt) NA opgehaald, snel even het doosje open …

Het groen/teal laat zich op de foto even niet zo goed zien, maar oh wat is hij toch mooi! :green_heart:

13 likes

Supermooi en veel waarde voor het prijsniveau, veel draagplezier!

En dan met zo’n forumnaam: geloof er niets van :slight_smile:

3 likes

Heb je nog wat moois in de aanbieding voor belachelijk weinig?
Dan ga ik misschien wel overstag. :sweat_smile: