Daar heb ik op gezocht maar kan deze niet vinden.
Ik heb er al zoveel !!
Dus mag wel eens wat weg.
Misschien niet exact maar vast toch wel om een idee te krijgen?
Wat een kwalitatief top horloge is het toch 
Loopt ruim binnen de cosc waarden en de looks van een minstens 5x duurdere Zwitser 
Op een nato overgenomen van Jeroen @Proenski. De Kamasu heeft veel gezichten waardoor het lastig is een goed passende groene kleur te vinden. De dial kleurt in de zon naar blauw, in de avond naar zwart. Van de zomer wellicht iets met ook het geel van de indices, maar deze winter ben ik content. Zit ook lekker comfortabel.
Ik heb slechts één enkele Orient, maar dat is wel heel snel een van mijn favorieten geworden.
Met de blauwe NATO vind ik hem ook leuker en aangenamer om dragen dan met het originele staal.
Staat hem goed!
Dank je. Binnenkort krijg ik nog een blauw-witte strap in de bus. Dat wil ik ook nog wel eens proberen
-)
Dikke upgrade voor de OSD vandaag onder de boom (met dank aan @wimbouman), een Strapcode Solid Engineer II. Ik vind ‘m heul gaaf zo;
dus jij hebt hem, je was me net voor, wou de band graag op mijn groene Kamasu.
Staat goed👍
Mooi !
Welk modelnummer heeft deze ?
Hi Paul,
Het betreft de SS202003B024. (Edit: als je de band bedoelde)
Grt.
Michel
Dankjewel, ook goed om weten inderdaad, en het horloge zelf ? 















