Orient only (Deel 1)

Ik meen dat ik daarom ooit voor een Seiko 5 Sports ben gegaan, omdat Orient zoiets (nog) niet had. Ook niet verkeerd hoor.

5 likes

Nog maar een plaatje van deze knapperd, de OSD.

13 likes

OrientPoseidon1

8 likes

13 likes

De Kamasu is alweer enkele dagen binnen en om de pols. Hij zit zeer comfortabel en de afwerking op dit prijsniveau blijft mij verassen :blush:

De afwijking is bij mij + 5 seconden per dag. Bezel had wat soepeler mogen draaien, maar misschien moet ik er gewoon eerst even een paar slingers aan geven.

12 likes

De boom staat weer :muscle:

12 likes

11 likes

Hier ook de boom weer staan

12 likes

Ik blijf het toch een interessant horloge vinden. Ik draag het heel weinig, maar altijd met veel pkezier!

6 likes

@andrepost Mooie Orient toch hoor!

Hoe mooi toch ook, ik ga de mijne tzt toch weer van de hand doen. Ik vrees dat hij te weinig draagtijd gaat krijgen. Ik heb hem alleen in de eerste week 2x gedragen. Te veel horloges🤯, en als ik boor dat type ga pak ik denk ik de rode variant, die vind ik nog zoveel mooier!

12 likes

Snap ik, maar de groene heb ik een keer omgehad op een mooie zonnige dag en dan is ie echt op zijn best.
Met deze donkere dagen komt hij niet zo heel mooi uit. Ik bewaar hem dus nog even :wink:
Maar eerlijk is eerlijk, de rode is TOP, die draag ik vandaag.

9 likes

Maar van welk jaar is deze ?

6 likes

7 likes

Vintage, ik gok ergens jaren 70

Volgens mij ook maar de waarde ?

Wat de gek ervoor geeft :wink:

1 like

Waar vind je die gek?
Staat hier ook op HF

Je bedoelt dat ie hier in het blauwe deel staat?

Qua prijs zou ik een beetje gaan Googlen, op eBay enzo neuzen. En je weet wat je er zelf voor betaald hebt toch?

Nee niet is het blauw omdat ik geen prijs weet maar in Geel.
Dat heb is al gedaan maar kan niets vinden.
Wat ik heb betaald weet ik niet meer.
Bijna 45 jaar geleden en is niet meer interessant nu.

1 like

Ik denk dat als je gaat zoeken op Orient diver je wel wat zult vinden.

Het zal geen enorm bedrag zijn. Ik vind het een leuk ding en zou 'm houden

1 like