Ik meen dat ik daarom ooit voor een Seiko 5 Sports ben gegaan, omdat Orient zoiets (nog) niet had. Ook niet verkeerd hoor.

De Kamasu is alweer enkele dagen binnen en om de pols. Hij zit zeer comfortabel en de afwerking op dit prijsniveau blijft mij verassen
De afwijking is bij mij + 5 seconden per dag. Bezel had wat soepeler mogen draaien, maar misschien moet ik er gewoon eerst even een paar slingers aan geven.
Ik blijf het toch een interessant horloge vinden. Ik draag het heel weinig, maar altijd met veel pkezier!
@andrepost Mooie Orient toch hoor!
Hoe mooi toch ook, ik ga de mijne tzt toch weer van de hand doen. Ik vrees dat hij te weinig draagtijd gaat krijgen. Ik heb hem alleen in de eerste week 2x gedragen. Te veel horloges🤯, en als ik boor dat type ga pak ik denk ik de rode variant, die vind ik nog zoveel mooier!
Snap ik, maar de groene heb ik een keer omgehad op een mooie zonnige dag en dan is ie echt op zijn best.
Met deze donkere dagen komt hij niet zo heel mooi uit. Ik bewaar hem dus nog even 
Maar eerlijk is eerlijk, de rode is TOP, die draag ik vandaag.
Vintage, ik gok ergens jaren 70
Volgens mij ook maar de waarde ?
Wat de gek ervoor geeft 
Waar vind je die gek?
Staat hier ook op HF
Je bedoelt dat ie hier in het blauwe deel staat?
Qua prijs zou ik een beetje gaan Googlen, op eBay enzo neuzen. En je weet wat je er zelf voor betaald hebt toch?
Nee niet is het blauw omdat ik geen prijs weet maar in Geel.
Dat heb is al gedaan maar kan niets vinden.
Wat ik heb betaald weet ik niet meer.
Bijna 45 jaar geleden en is niet meer interessant nu.
Ik denk dat als je gaat zoeken op Orient diver je wel wat zult vinden.
Het zal geen enorm bedrag zijn. Ik vind het een leuk ding en zou 'm houden















